محتوای خبری بیمارستان بهارلو

بزرگداشت ولادت حضرت زینب (س) و برگزاری مراسم روز پرستار در بیمارستان بهارلو

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت زينب كبرا (س) و روز پرستار در آمفي‌تئاتر بيمارستان بهارلو برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان بهارلو، به گزارش روابط عمومي بيمارستان بهارلو، به مناسبت سالروز ولادت حضرت زينب كبرا (س) و روز پرستار، مراسمي با حضور دكتر موسوي موحد، رئيس، معصومي، مدير، دکتر بهنوش، مسئول فنی، دکتر عارفی، معاون آموزشی، دکتر عبدوس، مشاور درمان، قاضي، مترون، حجت‌الاسلام داوري، امام جماعت بيمارستان، عمرانی، رئیس امور اداری، احمدی، مدیر امور مالی، رحیمی، مسئول حراست، پرستاران و ساير كاركنان بيمارستان بهارلو روز یکشنبه اول بهمن‌ماه 96 در آمفي‌تئاتر بيمارستان برگزار شد.

برنامه با قرائت قرآن و سرود ملی شروع شد، سپس کلیپ ولادت حضرت زینب (س) پخش شد.
پس از پخش کلیپ، برنامه با اجرای دکلمه در وصف پرستار ادامه یافت. سپس، دکتر موسوی موحد، رئیس بیمارستان بهارلو به جایگاه آمد. ابتدا این روز را به همه تبریک گفت و از همه پرستاران و کادر درمان در همه رسته‌ها تقدیر کرد و خدا قوت گفت و سپس به طرح ناب اشاره کرد و افزود الحمدالله در سه جشنواره مربوطه، در نشان اخلاق برتر، تعداد زیادی از پرستاران بیمارستان بهارلو انتخاب و در دانشگاه تقدیر شدند.
رئیس بیمارستان در ادامه در خصوص پرداخت کارانه صحبت کرد و گفت: همه تلاش‌ها در جهت تسریع پرداخت کارانه صورت گرفته است و ارتقاء کیفی بیش‌ازپیش هدف ماست.
رئیس بیمارستان بهارلو در ادامه صحبتش در خصوص حضرت زینب (س) صحبت کرد و اظهار داشت: حضرت زینب (س) بیشتر با واقعه کربلا شناخته‌شده‌اند، درحالی‌که این موضوع قسمت کوچکی از خدمات ارزنده ایشان می‌باشد، هرچند که حادثه عاشورا، واقعه‌ی بسیار مهمی است.
رئیس بیمارستان بهارلو افزود: حماسه حسینی سرمنشأ حرکت‌های بسیاری در طول تاریخ می باشد و پتانسیل این را دارد که جامعه بشری را به سمت تکامل ببرد.
دکتر موسوی موحد گفت: در حادثه کربلا، 72 نفر به شهادت رسیدند که هرکدام اسوه‌ای برای ما هستند و توقع این است که لقب قهرمان به این افراد که به شهادت رسیدند داده شود و افزود: در حالی که یکی از لقب‌های حضرت زینب (س) قهرمان کربلاست.
رئیس بیمارستان بهارلو ادامه داد: ما باید در مشکلات و گرفتاری‌ها و زمانی که افراد به کمک ما نیاز دارند باید خودمان را نشان دهیم و زینب گونه عمل کنیم و امیدوارم که حضرت زینب (س) اسوه و الگوی همه ما باشد.
دکتر موسوی موحد در پایان، مجدد از زحمات همه کارکنان تشکر کرد و در خصوص پرستار ناب گفت: تلاش و اخلاق خوب شما عزیزان موجب شد که بیمارستان ما منتخبین زیادی در این زمینه داشته باشد و بیمارستان بهارلو مفتخر است که یکی از بیمارستان‌های خوب چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی درزمینهٔ پرستار ناب است و امیدوارم در سال پیش رو نیز فعالیت‌های خوبی همچون گذشته داشته باشید.
سپس کلیپ تقدیر از زحمات پرستاران پخش شد.
در ادامه معصومی، مدیر بیمارستان بهارلو صحبت کرد و میلاد حضرت زینب و روز پرستار را تبریک گفت و سپس در ادامه در خصوص پرستار ناب افزود: با توجه به اینکه ما بیشترین تخت مراقبت ویژه داشته باشیم و قابل ارزیابی نبودند و یقیناً اگر این‌چنین نبود پرستاران ناب ما دو برابر این تعداد بودند و من یقین دارم بیمارستان ما، بهترین بیمارستان و کارکنان بیمارستان بهارلو همه ناب هستند.
مدیر بیمارستان بهارلو در پایان، خدا قوت گفت و آرزوی شادی و تندرستی برای همه کارکنان کرد.
پس از سخنرانی مدیر بیمارستان کلیپ پخش شد.
سپس قاضی، مترون بیمارستان، از مسئولین و از همه پرستاران بیمارستان تشکر کرد و در خصوص نحوه انتخاب پرستاران ناب توضیح داد.
برنامه با تقدیر از پرستاران و کادر درمان نمونه دانشگاهي و بيمارستان و برگزیدگان جشنواره طرح ناب ادامه يافت.
در پايان مراسم موسيقي سنتي زنده اجرا شد.
خبر: بهاره جفائی

کلمات کلیدی
تهیه کننده: