محتوای خبری بیمارستان سینا

نود و چهارمین نشست بحران کووید19 بیمارستان سینا برگزار شد

در نود و چهارمین نشست بحران کووید19 بیمارستان سینا به بررسی روند واکسیناسیون در این مرکز درمانی و روند کاهش ازدحام در درمانگاه تخصصی پرداخته شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان سینا؛ کمیته بحران کووید19 بیمارستان سینا، طبق روال هر هفته، شنبه 8 خرداد ماه سال 1400 برگزار شد.
در ابتدای نشست به ارائه آمار بیماران مبتلا به کووید مراجعه کننده به بیمارستان سینا در هفته گذشته پرداخته شد و همچنین نحوه و روند واکسیناسیون در این مرکز درمانی مورد بررسی قرار گرفت.
سپس سوریا بابایی، مدیر پرستاری بیمارستان سینا ضمن مطلوب قلمدادکردن روند واکسیناسیون در بیمارستان سینا، گفت: در حال حاضر 3 بخش و 2 ای سی یو به بیماران مبتلا به کووید اختصاص دارد و خوشبختانه فعالیت اتاق عمل های اورژانس و جنرال در هفته گذشته به خوبی پیشرفت و در هیچ یک از بیمارانی که تحت عمل قرار گرفته بودند ابتلا به کووید 19 مشاهده نشد. درمانگاه تخصصی نیز در هفته گذشته پذیرش و ویزیت بیماران در درمانگاه تخصصی نسبت به هفته های قبل روند صعودی را طی کرد.
مدیر پرستاری در ادامه افزود: با توجه به اینکه در نظر بود از ازدحام جمعیت بیماران در درمانگاه کاسته شود و در عین حال میزان رضایتمندی نیز افزایش یابد، سیستم تمرکز پذیرش در طبقه همکف از میان برداشته شد و در هر طبقه استقرار یافت و همچنین در هر طبقه سیستم کش لس ( صندوق غیر نقدی الکترونیک) نصب تا از ازدحام برای پرداخت در جلوی صندوق کاسته شود.
مهندس هادی مخبر، مشاور رئیس بیمارستان سینا نیز در بررسی روند کاهش ازدحام جمعیت در درمانگاه تخصصی گفت: از طریق سیستم کامپیوتر به استادان و دستیاران دسترسی های لازم داده شده و همچنین زمان ویزیت برای کاهش اتلاف وقت با استادان محترم هماهنگ شده است.
دکتر محمد طالب پور، رئیس بیمارستان سینا نیز بیان داشت: سیستم جدید درمانگاه یک سیستم نوپا است و هنوز مراحل ارتقای آن در حال بررسی است. در این سیستم امکان دسترسی الکترونیک استادان به پرونده ها، شرح عمل ها، پکس و آزمایش ها ایجاد شده است و مسلما با همکاری استادان نقاط ضعف آن زودتر شناسایی و رفع می شود. این سیستم با حمایت های مهندس مخبر، خانم بابایی و با همت مهندس تیموری، مسئول ای تی و خانم آخوندی، سرپرستار درمانگاه راه اندازی شده که جا دارد از آنها تشکر کنم.
دکتر مهران ستوده نیا، متخصص طب اورژانس بیمارستان و دکتر اتابک نجفی، رئیس بخش های ای سی یو نیز به بیان گزارشی از بخش های خود پرداختند.

رضا  آسیابی
تهیه کننده:

رضا آسیابی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *