محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

برپایی جشن میلاد امام (عج) همزمان با سالروز فتح خرمشهر در بیمارستان ضیائیان

جشن میلاد مهدی موعود (عج) همزمان با سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی با شور و سرور در بیمارستان ضیائیان برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومي بيمارستان ضيائيان، همزمان با فرا رسیدن عیدبزرگ نیمه شعبان و ولادت با سعادت مولای مهربانی حضرت صاحب الزمان، مهدی موعود (عج) و سالروز فتح خرمشهر و روز مقاومت و پیروزی، بیمارستان ضیائیان غرق در شادی و سرور شد.
به همین مناسبت چهره بیمارستان ضیائیان متفاوت از روزهای دیگر با آذین بندی و نصب پوستر، بنر و پلاکارد،حال و هوای خاصی پیدا کرده بود و شادی و طراوت در سالروز میلاد گل نرگس ،حضرت قائم آل محمد (ص)در بین اساتید، پزشکان ، پیراپزشکان،کارکنان اداری و مراجعین موج می زد و بسیجیان با مشارکت در این جشن شادی و سرور را بین هم تقسیم کردند.
مراسم جشن ميلاد منجي عالم بشريت حضرت صاحب الزمان(عج) با حضور دکتر سیامند انوری مدیر، رقیه عابدی مترون، مهدی صولتی مسئول حراست،حجت الاسلام اسدی امام جماعت بیمارستان، محمد زارعی مسئول خدمات، محمد رزاقی فرمانده بسیج بیمارستان، مسئولین بخش های بستری و پاراکلینیکی، پزشکان، کارکنان و دوستداران خاندان اهل بيت عليهم السلام و امام زمان (عج)، روز دوشنبه، سوم خرداد ماه سال 95در سالن آمفی تئاتر این مرکز برگزار شد.
در این مراسم جشن و سرور منتظران ظهور یگانه منجی عالم بشریت، مهدی موعود (عج) با تلاوت دعای فرج امام زمان (عج) در شروع برنامه، پذیرایی از اساتید و کارکنان، سخنرانی دکتر شاه حسینی استاد دانشگاه و مولود خوانی توسط مداح اهل بیت عصمت و طهارت (ع) این روز بزرگ را گرامی داشتند./ق

تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *