محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

مدیر بیمارستان ضیائیان در همایش روز ملی کیفیت بر بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان تأکید کرد

دکتر سیامند انوری، مدیر بیمارستان ضیائیان در همایش روز ملی کیفیت تأکید کرد: بهبود کیفیت خدمات و افزایش رضایت مشتریان باید در اولویت قرارگیرد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، همایش روز ملی کیفیت با حضور سوپروایزرین، سرپرستاران و مسئولین اداری و پاراکلینیکی و کارکنان مرکز آموزشی درمانی ضیائیان در تاریخ 20 آبان 94 در سالن آمفی‌تئاتر این مرکز برگزار شد.
در ابتدا این مراسم دکتر سیامند انوری ضمن قدردانی از کارکنان به‌ویژه دفتر پرستاری، سرپرستاران، کمک بهیاران و منشی‌ها که درجلب رضایت مشتریان تلاش کرده اند، گفت: سازمان‌ها با تغییر رویکرد از محصول محور به مشتری محور تبدیل‌شده‌اند یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر در این رویکرد پايش و بهبود رضایت مشتریان است.
وی افزود: دلایل بسیاری برای تلاش برای بالا بردن رضایت مشتریان در سازمان‌ها وجود دارد و رضایتمندی مشتریان تأثیر بسیار مهمی در وضعیت کنونی و آینده سازمان خواهد داشت.
دکتر انوری تصریح کرد: امروزه با بکارگیری ابزارهایی برای ارزیابی و محک سازمان، شاخص ملی برای کیفیت تعریف کرده‌اند و از همین رو شاخص رضایت مشتری به‌عنوان یک استاندارد و شاخص کلیدی در کشورهای پیشرفته مطرح‌شده است.
مدیر بیمارستان ضیاییان با تأکید بر این موضوع که در سازمان‌ها کیفیت خدمات با رضایت مشتری سنجیده می‌شود، با طرح این سؤال که چه‌کار کنیم تا موجب افزایش رضایتمندی مشتریان شویم؛ گفت: تلاش در جهت ارائه خدمات درست در اولین فرصت و در سریع‌ترین زمان ممکن، برای جذب و نگهداری مشتری از رویکردهای اساسی بیمارستان ضیاییان است و اگر از عهده این وظیفه به‌خوبی برآییم، موفقیت بیمارستان تضمین خواهد شد.
وی ادامه داد: در طول دوران خدمت تلاش ما بر این بود که مفهوم خدمت را نهادینه کنیم و خوشحالم که این خواسته در وجود تک‌تک کارکنان محقق شده است./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده: