محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

نتایج رضایت سنجی بیماران در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان ضیائیان بررسی شد

گزارش رضایت سنجی بیماران در فصل پاییز در کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان ضیائیان بررسی شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان ضیائیان، کمیته اخلاق پزشکی بیمارستان ضیائیان با حضور دکتر سیامند انوری مدیر، دکتر کبری جودکی دکتری اخلاق پزشکی، دکتر علی خاجی دکتری اخلاق پزشکی، دکتر میرسلطانی، دکتر ابراهیمی، رقیه عابدی مترون سایر اعضای حاضر در تاریخ 17 بهمن 94 در اتاق کنفرانس تشکیل جلسه دادند.
در ابتدا جلسه، گزارشی از نتایج ارزیابی واحدهای درمانگاه، بستری با حضور مسئول بهبود کیفیت ارائه، سپس در خصوص موارد مطروحه حاصل از نتایج نظرسنجی مواردی به تصویب رسید.
در این جلسه همچنین نارضایتی از داروخانه به‌ویژه در نوبت عصر و شب مطرح که ازجمله مخدوش بودن نسخ دارویی و ارجاع بیمار از داروخانه به پزشک مربوطه برای تایید داروی مخدوشی به عنوان دلایل آن مطرح شد و مقرر شد از مسئول فنی داروخانه در خصوص کاهش رضایتمندی بیماران از واحد داروخانه برای حضور در جلسه‌اینده کمیته اخلاق پزشکی دعوت شود.
در ادامه صالحی افزود: در همه بخش های بستری میزان رضایتمندی کلی مساوی یا بیشتر از 80 درصد است و تنها بخشی که نیاز به توجه بیشتری دارد بخش دیالیز با مجموع رضایتمندی 55% عنوان شد.
همچنین مقرر شد با توجه به کمترین رضایتمندی بخش دیالیز شامل کیفیت غذا و حضور مددکار بر بالین بیمار علت بررسی و به کمیته اخلاق پزشکی گزارش شود./ق

کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *