محتوای خبری بیمارستان ضیائیان

پیام تبریک رئیس بیمارستان ضیائیان به مناسبت هفته معلم و مقام استاد

دکتر محمد عفت پناه رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان با صدور پیامی روز معلم و مقام استاد را به تمامی استادان هیات علمی بیمارستان ضیائیان و دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

دکتر محمد عفت پناه رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان با صدور پیامی روز معلم و مقام استاد را به تمامی استادان هیات علمی بیمارستان ضیائیان و دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل است :

دوازدهم اردیبهشت ماه سالروز شهادت متفکر و فیلسوف عالی مقام و استاد فرزانه شهید مرتضی مطهری و آغازین روز هفته بزرگداشت معلم یادآور تلاش و مجاهدت مردان و زنان فرهیخته و فرهنگ سازی است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین در حریم معطر و نهاد مقدس مدارس و دانشگاه ها زیباترین جلوه های تعلیم و تربیت را به نمایش گذاشته و فرزندان این مرز و بوم را به گوهر دین و اخلاق و دانایی زینت می بخشند.
بی‌تردید راز ماندگاری و عظمت معلمان در ذهن و قلب مردم همانا خلوص و صفای باطن آنهاست و قطعا جوشش چشمه‌سارهای زلال پویندگان راه سعادت و تکامل بشری، حاصل مجاهدت‌های معلمان و مربیان فرزانه‌ای است که امانت‌دار انسان‌اند.
معلم یادآور تلاش بی‌تکلف و بدون چشمداشت است. معلم ادامه‌دهنده راه انبیا است و تلاش می‌کند آینده انسان‌‌ها را تضمین کند. معلمان طلایه‌داران پیشرفت و تعالی در هر کشور و جامعه‌ای هستند وهمچون خورشیدی تابناک بر تارک جوامع بشری می‌درخشند و پیامبر گونه رسالت خطیر هدایت و روشنگری و نجات انسان‌ها،از دام ظلمت،جهالت،شقاوت و ضلالت را بر عهده دارند.
اینجانب به نوبه خود ضمن ارج نهادن به مقام شامخ استاد شهید مرتضی مطهری، فرارسیدن هفته معلم را حضور همه استادان هیات علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران، استادان هیات علمی بیمارستان ضیائیان، معلمان و استادان فرهیخته و فرهنگ آفرین کشور تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون این عزیزان را از خداوند متعال خواستارم
.

دکتر محمد عفت پناه
رئیس مرکز آموزشی درمانی ضیائیان

 

کلمات کلیدی
مهدی  صدفی
تهیه کننده:

مهدی صدفی