محتوای خبری دانشکده بهداشت

برگزاری نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت

دکتر اکبری ساری گفت: واگذاری انتخاب و ارزیابی اولویت طرح های پژوهشی به دانشکده می تواند برای ما هم فرصت باشد و هم تهدید.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، سه شنبه 21 خرداد 98،  نشست شورای عمومی دانشکده بهداشت با حضور اکثر اعضا برگزار شد. 
در ابتدا دکتر اکبری ساری، رییس دانشکده در مورد برگزاری جلسات شورا از اعضا نظرخواهی کرد. سپس در مور مسایل داخلی دانشکده مطالب و توضیحاتی را برای اعضا  بیان کرد. 
دکتر اکبری ساری در خصوص مسایل و شرایط مالی دانشکده و دانشگاه توضیحاتی را داد و از اعضا خواست تا با همدلی بیشتر این شرایط را پشت سر گذاشته شود.
در ادامه دکتر ذاکریان نیز توضیحات تکمیلی در این زمینه را بیان کرد و گفت: باید در مور مواد مصرفی مدیریت هزینه کرده تا بتوانیم با توجه به شرایط موجود هزینه های جاری را کنترل کنیم.
در مورد اختیارات شورای پژوهشی و چگونگی بررسی طرح های پژوهشی نیز توضیحاتی ارائه شد و دکتر ساری عنوان کرد خوشبختانه با توجه به اوضاع موجود و کمبود بودجه، بودجه پژوهشی کاهش پیدا نکرده و تعداد گرنت ها نیز افزایش پیدا کرده است. همچنین وی گفت: اعضای هیات علمی باید سعی کنند طرح های پژوهشی به گونه ای باشد تا از منابع و سازمان های دیگر نیز بتوان استفاده بهینه و بیشتر کرد.
دکتر ساری عنوان کرد: واگذاری انتخاب و ارزیابی اولویت طرح های پژوهشی به دانشکده می تواند برای ما هم فرصت باشد و هم تهدید؛ باید سعی شود تا از آسیب اینکه طرح های خاصی انتخاب شده جلوگیری و از فرصت ارزیابی طرح ها و هدایت آنها با توجه به اهداف و  اولویت های دانشکده استفاده شود.
در ادامه در خصوص تعطیلات تابستانه دانشکده بحث و تبادل نظر شد و قرار شد معاونت اداری مالی با همکاری معاونت آموزشی دانشکده بررسی و نتیجه آن اعلامشود.
در انتها دکتر شکیبا زاده معاون آموزشی دانشکده، در خصوص تفاهم نامه با معاونت بهداشت دانشگاه، شیوه نامه اجرایی پایان نامه های محصول محور و سیستم های شعاع و سیپاد توضیحاتی را ارائه داد. 

 

کلمات کلیدی
نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس