محتوای خبری دانشکده بهداشت

کسب بالاترین رتبه در زمینه تکریم ارباب رجوع توسط دانشکده بهداشت در بین دانشکده های دانشگاه

مشتری مداری بایستی از دانش سازمانی به یک فرهنگ سازمانی تبدیل شود.

به گزارش روابط عمومی دانشکده بهداشت، بر اساس گزارش معاونت توسعه و مدیریت برنامه ریزی دانشگاه که به دانشکده ها ابلاغ شده است، در گزارش شش ماهه اول و سه ماهه دوم سال 97 در نظر سنجی با عنوان طرح تکریم مردم و جلب رضایت مراجعان در نظام اداری و ارائه فرم نظرسنجی به مراجعان دانشگاه، دانشکده بهداشت حائز بالاترین رتبه در بین دانشکده های دانشگاه شده است. 
مديريت تحول، نوسازي و مطالعات کاربردي دانشگاه با عنایت و تعهد به جلب رضایت مراجعان، با بازنگری در آیین نامه اجرایی و فعال کردن دبیرخانه طرح تکریم ارباب رجوع، اقدام به تدوین و توزیع فرم نظرسنجی و تجزیه و تحلیل داده های جمع آوری شده کرد.  در این نظرسنجی از روش مقیاس امتیازی (لیکرت) استفاده شده است. 
لازم به توضیح است دانشکده بهداشت در سه مقیاس از چهار مقیاس میزان رضایت ارباب رجوع موفق به کسب رتبه اول و در یک مقیاس حائز رتبه دوم در بین دانشکده های دانشگاه شده است. 

 

نسیبه  جلالوند - عکس
تهیه کننده:

نسیبه جلالوند - عکس