محتوای خبری دانشکده توانبخشی

تاکید بر حضور تمام‌وقتی دانشجویان دکترای تخصصی در نشست معارفه دانشجویان دکتری تخصصی ورودی جدید دانشکده توانبخشی

در نشست معارفه دانشجویان دکتری تخصصی ورودی جدید دانشکده توانبخشی بر لزوم حضور تمام‌وقتی دانشجویان دکترای تخصصی به‌عنوان دستیاران دانشکده برای پیشبرد و تحقق مأموریت 4ساله محول شده به این دانشکده تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، نشست معارفه دانشجویان دکتری تخصصی ورودی جدید دانشکده در رشته‌های گفتاردرمانی، فیزیوتراپی و شنوایی‌شناسی با حضور رئیس، معاونان و مدیران گروه‌ها سه‌شنبه 21 آبان ماه در سالن شورا برگزار شد. در ابتدای نشست دکتر غلامرضا علیائی معاون آموزشی دانشکده ضمن خوش‌آمد گویی به بیان نکاتی در خصوص آئین‌نامه جدید این مقطع و ضوابط و قوانین آموزشی، ساعات و میزان حضور دانشجویان در دانشکده و بیمارستان‌های تابعه دانشگاه، نحوه انتخاب اساتید راهنما، مشاور و داور بر اساس آئین‌نامه، الزامات قبل از شرکت در آزمون جامع،تعداد مقالات لازم برای دفاع از پایان‌نامه پرداخت. معاون آموزشی دانشکده ضمن تأکید بر ضرورت تکمیل صحیح و به‌موقع لاگ بوک ( فعالیت‌های آموزشی ،پژوهشی و دانشجوئی )دانشجویان در سیستم سیپاد، توضیحاتی در خصوص چگونگی تکمیل آن ارائه کرد.
در بخشی از این نشست دکتر محمدرضا هادیان رئیس دانشکده بابیان اهمیت تعامل گروه‌های آموزشی با دانشجویان تحصیلات تکمیلی بر ضرورت و اهمیت حضور تمام‌وقتی دانشجویان دکتری تخصصی به‌عنوان دستیاران دانشکده در پیشبرد و تحقق مأموریتهای 4ساله محول شده به این دانشکده تاکید کرد.
در ادامه دکتر آزاده شادمهر معاون بین‌الملل دانشکده با اشاره سخنرانی‌های برگزارشده این معاونت به زبان انگلیسی که باهدف توسعه ظرفیت بین‌المللی و توانمندسازی سرمایه‌های انسانی و همچنین تقویت زبان انگلیسی دانشجویان ایرانی برگزار می‌شود؛ از دانشجویان دکتری تخصصی خواست علاوه بر برنامه‌ریزی برای حضور در این سخنرانی‌ها، با هماهنگی با گروه آموزشی مربوطه موضوعی را برای سخنرانی مشخص و ارائه کنند.
در بخشی از نشست معاونان اداری مالی و پژوهشی در خصوص موارد مرتبط با این حوزه‌ها با دانشجویان به تعامل و تبادل‌نظر پرداختند.در ادامه قرائی کارشناس آموزش دانشکده توضیحاتی در خصوص نحوه تکمیل فرایندهای مختلف لاگ بوک به دانشجویان  ارائه کرد. در پایان نشست در خصوص مسائل و موضوعات مطرح‌شده بررسی و تبادل‌نظر پرداختند.
خبرنگار:لیلا روستا
عکاس:سید امیر میری

کلمات کلیدی
لیلا  روستا
تهیه کننده:

لیلا روستا