در نشست دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی بر مستندسازی فعالیتهای بالینی دانشجویان و پایش آموزشهای مجازی تاکید شد
در نشست دفتر توسعه آموزش دانشکده توانبخشی، برنامه عملیاتی حوزه توسعه آموزش دانشکده بررسی و بر مستندسازی فعالیتهای بالینی دانشجویان و پایش آموزشهای مجازی تأکید شد.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دانشکده توانبخشی، در نشست دفتر توسعه آموزش این دانشکده که صبح دوشنبه ۹ دیماه ۱۳۹۹ با حضور دکتر غلامرضا علیائی، معاون آموزشی دانشکده و مدیران گروههای آموزشی بهصورت وبیناری برگزار شد؛ دکتر نسترن قطبی، مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده توضیحاتی در خصوص پایش آموزش مجازی اعضای هیئتعلمی و تعداد محتواهای صوتی-تصویری تهیهشده توسط ایشان در نیمسال جاری ارائه کرد.
معاون آموزشی دانشکده ضمن تأکید بر لزوم شرکت اعضای هیئتعلمی در برنامه مشاهده آموزش همتایان برای ارتقای مرتبه علمی آنان افزود: شرکت در این برنامه میتواند به پایش آموزش مجازی آنان کمک کند.
در ادامه نشست دکتر قطبی در خصوص میزان پیشرفت برنامه عملیاتی دفتر توسعه آموزش در حوزه برنامهریزی گفت: برنامه عملیاتی با همکاری اعضای کمیته برنامهریزی دانشکده تدوین و به مرکز مطالعات دانشکده ارسالشده است. وی افزود: در تدوین یا بهروزرسانی طرح دورههای دانشکده، فرمت مصوب شورای آموزشی دانشگاه مورد تأکید قرارگرفته است.
مدیر دفتر توسعه آموزش دانشکده ضمن اشاره به راهاندازی کانال تلگرامی کارگروه دانشجویی دفتر توسعه که باهدف ارسال مطالب آموزشی در قالب پیام یا پمفلت های آموزشی ایجاد شده است، از مدیران گروههای آموزشی درخواست کرد دانشجویان را به همکاری بیشتر در فعالیتهای توسعه آموزش ترغیب کنند.
در بخشی از نشست نیز سعید نصرالهی کارشناس دفتر توسعه آموزش دانشکده گزارشی از طرح دورههای بهروز شده دانشکده و نیز هر یک از نمایندگان گروههای فیزیوتراپی ، گفتاردرمانی ، کاردرمانی و شنواییشناسی به تفکیک نام درس و استاد گزارش ارائه کردند.
دکتر علیایی از مدیران گروهها خواست تا طرح دورهها در زمان تعیینشده به دفتر توسعه آموزش دانشکده ارسال شود.
در پایان نشست گزارش تحلیل آزمونهای تستی نیمسال گذشته که توسط کمیته آزمون تهیهشده بود ، ارائه و بر مستندسازی فعالیتهای بالینی حضوری یا مجازی دانشجویان تأکید شد.
نظر دهید