سومین کارگاه بینالمللی دانشکده توانبخشی در سال 97 با عنوان Fascial Distortion Model برگزار شد
در پایان سومین کارگاه بینالمللی دانشکده توانبخشی در سال 97، هماهنگی های لازم و توافق برای برگزاری سطح ۲ و ۳ کارگاه Fascial Distortion Model و برگزاری امتحان بین المللی برای اعطای مدرک معتبر با دکتر Thorsten Fischerمدرس بین المللی FDM در دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.
گالری عکس
به گزارش روابط عمومی دانشکده توانبخشی، سومین کارگاه بینالمللی سال جاری دانشکده توانبخشی باعنوان Fascial Distortion Model با سخنرانی و تدریس مدرس بینالمللی دکتر Thorsten Fischerاز کشور آلمان باهدف افزایش مهارتهای بالینی و آموزش آخرین روشها و دستاوردهای علمی در حوزه فیزیوتراپی و با حضور جمعی از استادان و دانشجویان دانشگاههای گوناگون کشور از جمله دکتر فرید بحرپیما عضو هیئت علمی و مدیر گروه، دکترگیتی ترکمان، دکتر رویا روانبد، دکتر سحر بوذری و دکتر صدیقه کهریزی اعضای هئیت علمی دانشگاه تربیت مدرس، دکتر سلمان بشیر عضو هیئت علمی دانشگاه رفاهی پاکستان و متخصصان این رشته از اعضای هیات علمی و دانش آموختگان تحصیلات تکمیلی از سراسر کشور روزهای یکشنبه 14 بهمن تا چهارشنبه 17 بهمنماه در سالن استاد دکتر طالبیان این دانشکده برگزار شد.
ascial Distortion Model (FDM) یکی از جدیدترین مدلهای درمانی پیشنهادی در گروه درمانهای با استفاده از دست،Manual therapy در حوزه فیزیوتراپی است که تفسیری جدید از آسیب و بیماری ارائه داده و با اعمال روشهایی ویژه موجب بازگشت سریع بیماران به زندگی عادی با حداکثر توان و کارایی میشود. در این روش با توجه به زبان بدن و علائمی که بیمار از عارضه خود توضیح میدهدdistortion فاشیا را مشخص و تکنیک درمانی مناسب برای آن ارائه می شود. در حال حاضر در هر قاره یک انجمن بین المللیFDM وجود دارد که نیاز کشورها برای برگزاری کارگاه های FDMرا با توجه به استقبال بسیار زیاد و بازخورد مثبت شرکتکنندگان از اجرای این روش بر روی بیماران خود فرآهم می کند.
توضیح اینکه با توجه به استقبال بسیار خوب از کارگاه، هماهنگی برای برگزاری سطح ۲ و ۳ کارگاه و برگزاری امتحان بین المللی برای اعطای مدرک معتبر با دکتر فیشر به عنوان مدرس بین المللی FDM در دانشکده توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام شد.
عکاس و خبرنگار: لیلا روستا
متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید: