محتوای خبری دانشکده داروسازی

پیام تبریک رئیس دانشکده داروسازی به مناسبت روز داروساز

دکتر محمد شریف زاده، رئیس دانشکده داروسازی به مناسبت فرا رسیدن پنجم شهریور، زاد روز محمد بن زکریای رازی، در پیامی روز داروساز را تبریک گفت.

 به گزارش روابط عمومی دانشکده داروسازی، متن کامل پیام به شرح زیر است:

پنجم شهریور، زادروز فیلسوف فرزانه، شیمیدان و حکیم عالی‌قدر ایرانی، محمد بن زکریای رازی و روز داروساز را به همه اعضای جامعه بزرگ داروسازی کشور، همکاران فرهیخته داروسازی که در کسوت استادی مشغول تعلیم و تربیت دانشجویان و عزیزانی که سال‌ها در این شغل مشغول خدمت‌رسانی می‌باشند و همچنین دانشجویان عزیزی که به‌عنوان داروسازان آینده در سنگر علم و دانش در حال تحصیل هستند تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
در حال حاضر جامعه داروسازی جامعه‌ای خدوم و فعال بوده که خدمات قابل‌توجهی در ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، درمانی، تولید و توسعه صنایع دارویی، فناوری، بهداشتی و رفاهی را تقدیم ملت عزیز ایران نموده و همواره برای پیشرفت همه‌جانبه این علم در جهت خوداتکایی و تکمیل چرخه‌های درمان از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند.
بی‌تردید یکی از پشتیبانان اصلی طرح توسعه سلامت، داروسازانی هستند که با تحملی طاقت‌فرسا همراهی کامل خود را در همه‌ی ابعاد تولید، تأمین، توزیع، تجهیز و تکمیل نیازهای دارویی مراکز درمانی و بیمارستان‌ها در خدمت‌رسانی به همه اقشار جامعه نشان داده‌اند.
در این فرصت از زحمات تمامی داروسازان دانشگاه که با بهره‌گیری از دانش، تجربه، تخصص و ظرفیت‌های موجود در راستای خودکفایی دارویی، تولید داروهای باکیفیت، برقراری ارتباط با صنعت، راه‌اندازی شرکت‌های دانش‌بنیان و توسعه دانشگاه نسل سوم تلاش کرده‌اند قدردانی می‌نمایم و امید دارم با تلاش مضاعف، همدلی و همزبانی شاهد رشد و تعالی بیشتر علم داروسازی و اعتلای دانشگاه و کشور باشیم.
با توجه به مشکلات ناخواسته ی حوزه دارویی در شرایط کنونی که در سطح کشور با آن مواجه هستیم، تلاش در جهت حفظ اعتماد، مسئولیت‌پذیری و رفتار متعهدانه همتی مضاعف را می‌طلبد که همه کوشش خود را در جهت تأمین آرامش و تسکین آلام مردم به کار خواهیم بست.
اطمینان داریم که با لطف خداوند و همت بلند شما این روزهای سخت را سپری کرده و مثل همیشه به همکاری و هم افزایی با یکدیگر افتخار خواهیم کرد.
در پایان ضمن تبریک مجدد روز داروساز به داروسازان به‌ ویژه جامعه داروسازی دانشگاه علوم پزشکی تهران، یاد اساتید بزرگواری را که در بین ما نیستند و حق ویژه‌ای در مقام علم و عمل بر جامعه داروسازی کشور دارند را گرامی می‌داریم.
دکتر محمد شریف زاده
رئیس دانشکده داروسازی

 

 

کلمات کلیدی
تهیه کننده: