محتوای خبری دانشکده پرستاری مامایی

رئیس دانشکده پرستاری و مامایی از احیای مدیریت تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک خبر داد

دکتر نیکبخت حساسیت و حجم بالای کار در معاونت آموزشی و نارضایتی دانشجویان از فرایندهای طولانی مدت رسیدگی به پایان نامه ها را از ضروریات احیای تحصیلات تکمیلی دانست.

گالری عکس 

به گزارش روابط عمومی دانشکده پرستاری و مامایی؛ در جلسه شورای تحصیلات تکمیلی دانشکده که با حضور دکتر هومن شهسواری، معاون آموزشی جدید دانشکده روز سه شنبه 27 آذرماه برگزار شد؛ دکتر علیرضا نیکبخت نصرآبادی، رئیس دانشکده ضمن قدردانی از زحمات دکتر ناهید دهقان نیری، معاون سابق آموزشی وی را انسانی حرفه مند و با سواد توصیف کرد و با اشاره به تالیفات فراوان و اقبال بسیار دانشجویان به دکتردهقان نیری؛ حضور وی در گروه آموزشی مراقبت ویژه و مدیریت پرستاری را مغتنم شمرد.
رئیس دانشکده با اشاره به حضور دکتر چراغی و دکتر دهقان نیری در گروه آموزشی مراقبت ویژه و مدیریت پرستاری، وجود دو استاد تمام را موجب تقویت گروه ویژه دانست.
دکتر نیکبخت همچنین حضور دکتر هومن شهسواری در معاونت آموزشی را نویدبخش اتفاقات مثبت دانست و از احیای مدیریت تحصیلات تکمیلی در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس دانشکده با اشاره به حساسیت و حجم بالای کار در معاونت آموزشی و نارضایتی دانشجویان از فرایندهای طولانی مدت رسیدگی به پایان نامه ها از ضرورت احیای تحصیلات تکمیلی سخن گفت: قسمت اعظم حوزه آموزش مسائل مربوط به تحصیلات تکمیلی است و لازم است نقشه راه و فرایندهای روشنی برای آن طراحی شود تا کارها با سرعت اجرایی شوند.
دکتر نیکبخت با اشاره به حضور دکتر صحرائیان، معاون پژوهشی در جلسه ارائه عملکرد معاون پژوهشی دانشکده در هفته آتی این جلسه را فرصتی مناسب برای بیان نظرات، ایده ها و دغدغه های اعضای هیات علمی دانست.
وی همچنین بر لزوم افزایش h ایندکس دانشکده و تلاش برای افزایش ارجاعات با توجه به تعداد بالای مقالات در دانشکده تاکید کرد.
دکتر نیکبخت همچنین ضمن قدردانی از زحمات معاونین سابق آموزشی و پژوهشی؛ از تجلیل معاونین در مراسمی منسجم و در آینده نزدیک خبر داد.

انتخاب مدیر تحصیلات تکمیلی؛ گامی موثر در تصمیم گیری های سریع و انجام فرایندهای اجرایی 
دکتر هومن شهسواری، معاون آموزشی دانشکده نیز ضمن تقدیر و تشکر از زحمات معاونین آموزشی در دوره های قبلی؛ بر لزوم حفظ آرامش در محیط کاری، بهبود کیفیت آموزش با همکاری گروه های آموزشی، در نظر گرفتن نفع همگانی با حداقل آسیب، حل مشکلات آموزش در بالین، جاری سازی احساس عدالت توزیعی، استفاده از همه پتانسیل های موجود در دانشکده بدون سوگیری و استقلال گروه های آموزشی، تغییر در ساختار و فرایندهای موجود آموزشی تاکید کرد.
وی همچنین انتخاب مدیر تحصیلات تکمیلی را گامی موثر در تصمیم گیری های سریع و انجام فرایندهای اجرایی دانست.
معاون آموزشی در پایان خواستار ارائه توصیه ها، مشاوره ها و ایده ها از سوی اعضای هیات علمی و آموزشی شد.

خبرنگار: شیما سادات عطری 

عکس: حسین اکبریان 

شیما سادات  عطری
تهیه کننده:

شیما سادات عطری