محتوای خبری دانشکده پزشکی

اعلام برنامه هفته گذر از دبیرستان به دانشگاه و اردوی ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 98؛ ثبت‌نام حضوری 31 شهریور در دانشکده

جزئیات ویژه برنامه هفته گذر از دبیرستان به دانشگاه و اردوی ورزشی ویژه دانشجویان پزشکی ورودی 98 دانشگاه علوم پزشکی تهران اعلام شد و طبق برنامه پذیرفته شدگان پزشکی باید 31 شهریور برای ثبت نام حضوری به دانشکده پزشکی مراجعه کنند.

به گزارش روابط عمومی دانشکده پزشکی، طبق برنامه اعلام شده،دانشجویان پزشکی ورودی 98 دانشگاه علوم پزشکی تهران باید روز یکشنبه 31 شهریور برای ثبت نام حضوری و شرکت در ویژه برنامه هفته گذر از دبیرستان به دانشگاه، در دانشکده پزشکی حضور یابند.
هفته گذر از دبیرستان به دانشگاه با هدف کمک به دانشجویان جدیدالورود و تطبیق سریعتر آنان با شرایط جدید تحصیل در دانشکده پزشکی، در روزهای ابتدایی ورود به دانشگاه اجرا می شود.
آشنایی دانشجویان با محیط دانشگاه و دانشکده پزشکی، آشنایی دانشجویان با مسؤولین دانشکده، آشنايي با همکلاسی های جدید و افزايش آگاهي دانشجويان درموردکوریکولوم درسی، تقویت روحیه نشاط و شادابی در بدو ورود به محیط جدید و آغاز بهتر سال تحصیلی، ارتباط صمیمانه مسؤولین دانشکده پزشکی با والدین دانشجویان جدیدالورود، اطمینان‌بخشی و کمک به کاهش نگرانی والدین از جمله اهداف برگزاری این دوره است که از سال 90 در دانشکده پزشکی اجرا می شود.
لینک دریافت برنامه هفته گذر از دبیرستان به دانشگاه
خبر: مینا محمدی

مینا  محمدی
تهیه کننده:

مینا محمدی