محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری برنامه صبحانه سالم ویژه بانوان به مناسبت هفته سلامت بانوان در شهرستان اسلامشهر

واحد تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت باغ فیض از واحدهای تحت پوشش شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه‌های هفته سلامت بانوان جلسه آموزشی برگزار کرد.

برگزاری برنامه صبحانه سالم ویژه بانوان به مناسبت هفته سلامت بانوان در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، لیلا شیرزاده، کارشناس تغذیه مرکز خدمات جامع سلامت باغ فیض در خصوص این برنامه آموزشی که پنجشنبه ۲۲ مهر ۱۴۰۰ برگزار شد گفت: این برنامه به مناسبت هفته سلامت بانوان باهدف بهبود تغذیه و ارتقا میزان آگاهی جامعه، ویژه بانوان شاغل در این مرکز برگزار شد که در ابتدای جلسه در ارتباط با مشکلات و بیماری‌های شایع زنان و اهمیت تغذیه سالم در جهت بهبودی این مشکلات مطالبی اداره شد.
وی در ادامه افزود: تغذیه مناسب نقش مهمی در حفظ سلامتی دارد. افرادی که یک رژیم غذایی متعادل مصرف می‌کنند، سیستم ایمنی قوی‌تر و خطر کمتری برای ابتلا به بیماری‌های مزمن و عفونی دارند. با توجه به نقش کلیدی تغذیه در حفظ سلامتی، ارتقای ایمنی و مقاومت در برابر بیماری‌ها، انتخاب صحیح مواد غذایی و مدیریت تغذیه افراد خانواده اهمیت می‌یابد. افراد میان‌سال به‌ویژه زنان میان‌سال در بیشتر خانواده‌ها مسئولیت مدیریت تغذیه را بر عهده دارند و لازم است موارد بسیاری را در انتخاب، تهیه و پخت مواد غذایی موردتوجه قرار دهند.
در انتهای جلسه نیز در حضور پرسنل مرکز، صبحانه سالم سرو شد.

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *