محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

برگزاری جلسه آموزشی با موضوع نوجوان سالم در شهرستان اسلامشهر

مرکز خدمات جامع سلامت گلها جلسه آموزشی با موضوع نوجوان سالم را برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این جلسه آموزشی با  حضور والدین دارای فرزند 12 تا 17 سال در مدرسه دخترانه رضوان تحت پوشش پایگاه ضمیمه گلها یکشنبه 5 اسفند 97 برگزار شد.
خورشیدوند، کارشناس سلامت روان و رفتار مرکز هدف از برگزاری این جلسه را این‌گونه بیان کرد: به علت مشکلات فزاینده نوجوانان در ارتباط با مصرف مواد مخدر والدین این نگرانی را دارند و روش‌های مختلف را امتحان می‌کنند تا نوجوان آن‌ها از این مشکلات مصون باشد و بسته آموزشی نوجوان سالم به والدین این فرصت را می‌دهد تا نوجوان خود را بهتر شناخته و در مواقع بحرانی تصمیم‌گیری بهتری داشته باشند.
وی در ادامه گفت: هدف از این آموزش این است که والدین مهارت‌های فرزند پروری را یاد گرفته و آن‌ها را ارتقاء دهند و در تقویت مهارت قانون‌گذاری در خانواده تلاش کنند و درنهایت بتوانند ارتباط مناسب با نوجوان خود داشته و ایشان را از خطرات مصرف مواد آگاه کنند.
در این جلسه سبک‌های فرزند پروری آموزش داده شد و شرکت‌کنندگان بابیان مثال‌هایی شیوه‌های فرزند پروری خود را برشمرده و نکات منفی و مثبت هرکدام را بیان کردند و در ادامه مباحث ارتباط با نوجوان و قانون‌گذاری و شیوه تشکیل جلسات خانوادگی و آگاه‌سازی نوجوان درباره خطرات مصرف مواد بحث و گفتگو شد.
خبر: خورسندفرد
عکس: بیاتی نیاز

 

 

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی