محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

دیدار معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال جدید

دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت دانشگاه در هفتمین روز از بهار ۱۴۰۰ با مسعود مرسلپور، فرماندار شهرستان اسلامشهر دیدار و گفت و گو کرد و سال نو را تبریک گفت.

اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت با همراهی دکتر محمدرضا قیوم زاده، معاون اجرایی معاونت بهداشت، دکتر عباس وثوق مقدم، مشاور خود و دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان با دکتر مسعود مرسلپور، فرماندار این شهرستان دیدار و گفت وگو کرد. 
در این دیدار دکتر دلاوری ضمن تبریک سال نو، از حمایت و پشتیبانی‌های فرمانداری شهرستان از مدیریت شبکه در راستای سلامت مردم و حوزه بهداشت قدردانی کرد.  
در این دیدار مشکلات حوزه سلامت در شهرستان مطرح و در ارتباط با مرتفع کردن آنها بحث و گفتگو شد.
دکتر مرسلپور نیز ضمن قدردانی از زحمات مدیریت و کارکنان حوزه بهداشت به‌ویژه در طول یک سال گذشته در مقابله با بیماری کرونا برای تأمین بخشی از اعتبار موردنیاز پروژه‌های عمرانی در روستاها قول مساعدت داد و ابراز امیدواری کرد که در سال ۱۴۰۰ ضمن ریشه‌کنی بیماری کرونا، با مشارکت تمام سازمان‌های شهرستانی قدم‌های مؤثرتری در راستای سلامت شهروندان برداشته شود. 
دکتر دلاوری همچنین از واحدهای فنی شبکه بهداشت و درمان نیز بازدید و ضمن قدردانی از زحمات ایشان ایام نوروز 1400 را تبریک گفت. 

 

زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400 اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400 اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400 اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400 اولین دیدار معاون بهداشت دانشگاه و مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر با فرماندار شهرستان اسلامشهر در سال 1400

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *