محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

واکسیناسیون اتباع خارجی براساس ابلاغ استانداری تهران مبنی بر ارتقای پوشش برنامه در شهرستان اسلامشهر

دفتر کفالت اتباع خارجی در شهرستان اسلامشهر از استقبال پیشنهاد شبکه بهداشت و درمان این شهرستان مبنی بر همکاری و مشارکت این دفاتر بر فراخوان جمعیت اتباع خارجی برای دریافت واکسن استقبال کرد.

انجام واکسیناسیون اتباع خارجی براساس ابلاغ استانداری تهران مبنی بر ارتقای پوشش برنامه در شهرستان اسلامشهر

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، به دنبال مکاتبه رسمی این شبکه با دو دفتر کفالت اتباع خارجی در شهرستان مبنی بر فراخوان جمعیت اتباع خارجی ساکن در منطقه تحت پوشش، مسئولین این دو دفتر با استاندار تهران برای تعیین تکلیف مکاتبه کردند که با استقبال استاندار تهران مواجه شدند. 
براین اساس فراخوان اتباع خارجی برای دریافت واکسن با مشارکت دفاتر اتباع خارجی و شبکه بهداشت و درمان بعنوان یکی از بهترین راهکارها برای ارتقای پوشش واکسیناسیون مطرح شد که در همین خصوص نیز دفتر استانداری تهران این مورد را به تمام دفاتر کفالت استان ابلاغ کرد. 
به دنبال هماهنگی ها انجام شده در این شهرستان مقرر شد از روز یکشنبه 18 مهر 1400، تمام اتباع خارجی براساس فراخوان انجام شده به یکی از این دفاتر مراجعه و ضمن دریافت معرفی نامه با مراجعه به یکی از مراکز تجمیعی واکسیناسیون در شهرستان، واکسن خود را دریافت کنند. 
 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *