محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز بهورز

مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دوازدهم شهریورماه روز بهورز است، کسی که از میان مردمش بر خواسته و در روستایش برای رضای حق‌تعالی، سلامت را به مردمش تقدیم می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، خدمت در حوزه بهداشت و درمان و تأمین سلامت مردم، از نعمات عظیم خداوندی است و مسند خدمتگزاری به مردم، توفیقی والاست.  دوازدهم شهریورماه به نام " روز بهورز" باهدف کمک‌رسانی هر چه بیشتر به بیماران روستایی نام‌گذاری شده است .
به همین مناسبت دکتر محمدرضا سلمانی مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در پیامی این روز را به همه بهورزان تبریک گفت.
 متن پیام به شرح زیر است:
بهورزان به‌عنوان سربازان خط مقدم نظام سلامت کشور،  نخستین محل دسترسی مردم به شمار می‌روند و نقشی بسیار حیاتی را در سلامت جامعه به عهده‌دارند. بهورزان، نمونه بسیار مناسبی از فناوری کم‌هزینه، پرثمر و  بهترین پیام‌آوران سلامت در کشورند که با تلاش مضاعف خود و با کمترین امکانات و با تلاش و فعالیت شبانه‌روزی، نقش مهمی در پیشگیری از بیماری‌ها و صیانت از سلامت مردم‌دارند. اگر امروز شاهد ریشه‌کنی بیماری‌هایی مانند فلج اطفال، کاهش مرگ‌ومیر کودکان و مادران و کاهش بیماری‌های واگیر در کشور هستیم باید همه را مرهون زحمات و تلاش بهورزان بدانیم، زیرا ارتقای شاخص‌های بهداشتی کشور به‌ویژه در روستاها در گروی تلاش و فعالیت این عزیزان است.
 فرارسیدن 12 شهریور، روز بهورز را خدمت شما بهورزان عزیز تبریک عرض نموده و از خدمات ارزنده‌تان در حوزه سلامت تقدیر و تشکر می‌نمایم. امید است همواره در پناه حق، موفق و مؤید بوده و در وظایف خطیر و گسترده خویش  بیش‌ازپیش در جهت ارتقاء سلامت مردم کوشا و پویا باشید.                                  

کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی