محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

  • تاریخ انتشار : 1394/06/01 - 12:09
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 267
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

پیام تبریک مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت روز پزشک

روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران: مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در پيامي يكم شهریورماه سالروز تولد طبيب برجسته و نامدار ايراني جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلي سينا و روز پزشك را تبريك گفت.

به گزارش روابط عمومي شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دكتر محمدرضا سلمانی، مدیر شبکه بهداشت اسلامشهر در پيامي يكم شهریورماه سالروز تولد طبيب برجسته و نامدار ايراني جهان اسلام، شیخ‌الرئیس ابوعلي سينا و روز پزشك را تبريك گفت. متن پيام به شرح زير است:
فرارسیدن اول شهریورماه سالروز تولد حکیم بزرگوار شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا ملقب به پدر طب ایران شایسته‌ترین روز  برای گرامیداشت پزشک می‌باشد. میراث آن اسوه طب و فیلسوف فرزانه امانتی است گران‌بها برای یکایک پزشکان محترم این مرزوبوم در گستره زمان تا واسطه تسلی آلام و شفای بیماران به اذن ذات مقدس الهی باشند.
پزشک، دانش‌آموخته‌ی تجربت اندوخته‌ی کارآزموده‌ای است که بر تبحر و تخصص و تجربه‌اش، مفهوم والای انسان‌دوستی سایه افکنده است و بی‌تردید توفیق خدمتگزاری به مردم یکی از بهترین هدایای الهی است و تلاش برای تأمین سلامت به‌عنوان بزرگ‌ترین موهبت الهی پاداشی عظیم دارد و ذخیره‌ای است غنی برای آخرت که نصیب بندگان صالح و خداجوی می‌شود.
فرارسیدن روز پزشک را به تمام همکاران پزشک خود در سطح دانشگاه و شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و امیدوارم تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و در سایه وفاق و همدلی  روزافزون در جهت ارتقاء کیفیت درمان، رضایتمندی مراجعین و اهتمام به حفظ ارزش‌های کریمه توفیق یارمان باشد.
  • گروه خبری : شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر
  • کد خبر : 53726
کلمات کلیدی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی