محتوای خبری شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر

پیام تبریک مدیریت شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر

دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن روز ولادت حضرت علی (ع)، این روز را به تمام کارکنان به‌ویژه آقایان تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، دکتر فاطمه تاجیک، مدیر شبکه به مناسبت فرارسیدن ۱۳ رجب، میلاد حضرت امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) و در توصیف این مرد بزرگ گفت: حضرت علی (ع) در دامن نبوت رشد کرد. نخستین مسلمان شد؛ اولین مردی که به رسالت ایمان آورد. در روزهای سخت و پرآشوب، یاور اسلام گشت. سایه ساری بود آرامش‌بخش، همراهی استوار و هم یاری فداکار. لیلة المبیت را او آفرید؛ در شب هجوم مشرکان برای قتل پیامبر در بستر ایشان آرمید. علی علیه‌السلام در بدر، ذوالفقار حماسه‌آفرین بود؛ در احد، سپر ستم زدا و در خندق، تمامی اسلام که در برابر تمامی کفر ایستاد. علی از اهل‌بیت بود؛ همانان که از رجس و شرک دور بودند و از تطهیر شدگان شمرده می‌شدند. 
وی در ادامه افزود: علی، شکوه اقیانوسی است که از هم‌آمیختن دریاهایی از ایمان و ایثار و شجاعتی از جنس اخلاص و تقوا، بنیان گرفته و غواصان حکمت و معنا را به تحیر واداشته است. درواقع علی پا به این دنیا گذاشت و قلب عاشقان را محسور کرد و همگان را با انسانی آشنا کرد که پدر تمامی آفریدگان پروردگارش لقب گرفت.
دکتر تاجیک این روز را به تمام مردان و پدران تبریک گفت و اظهار داشت که جملات و کلمات یارای سخن گفتن در برابر جایگاه ایشان را ندارد. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *