محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

برگزاری مراسم دیدار نوروزی سال 97 خانواده بزرگ مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره)

با استقبال پرشمار اساتید، فراگیران و کارکنان مراسم دیدار نوروزی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) طبق سنت هرساله برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، مراسم دیدار نوروزی سال 97 خانواده بزرگ مجتمع با استقبال پرشمار اساتید، فراگیران و کارکنان سه‌شنبه 14 فروردین 97 در تالار امام این مرکز برگزار شد.
در این گردهمایی، پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود ملی، دکتر مهرناز رسولی نژاد عضو هیئت‌علمی گروه بیماری‌های عفونی مجتمع، ضمن تبریک سال جدید به حضار و با گرامیداشت یاد استاد فقید دکتر یلدا شعر زیبایی را به نقل از آن استاد پیشکسوت دکلمه کرد و سپس در سخنانی کوتاه اظهار امیدواری کرد که در سال جدید با عنایت پروردگار و همدلی و همراهی بیش‌ازپیش همکاران مجتمع، بتوانیم مشکلات و چالش‌های احتمالی پیش رو را به بهترین نحو حل کنیم.

پس از پخش کلیپی از حال و هوای لحظات تحویل سال 1397 در مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دکتر رمضانعلی شریفیان عضو هیئت‌علمی گروه خون و انکولوژی بالغین ضمن تبریک سال جدید و گرامیداشت یاد و خاطره اساتید پیشکسوت گفت: سال گذشته شاهد رخدادهای ناگوار طبیعی همچون زلزله و ادامه معضلات اجتماعی مانند بیکاری، بحران ارزش‌ها، بحران هویت و... بودیم که برای دلسوزان متأثرکننده بوده است. راه‌حل بسیاری از این معضلات در این است که هرکسی در جامعه و موقعیت شغلی خود یک گام به جلو بردارد. وی از فقدان آموزش مناسب درزمینهٔ ارتباطات بین فردی به‌عنوان یکی از عوامل مهم معضلات اجتماعی یادکرد و خواستار افزایش احساس تعهد اخلاقی و مسئولیت اجتماعی برای ارتقای ارتباطات بین فردی، بین گروهی و بین طبقه‌ای شد.
این عضو هیئت‌علمی امید به آینده را نقطه اصلی پیشرفت و ترقی هر امری دانست.
سپس کلیپی از سفارش پندآموز استاد فقید دکتر یلدا به روایت همکاران و مسئولین مجتمع پخش شد.

در ادامه دکتر صادق نیت رئیس مجتمع ضمن تبریک سال نو و تشکر ویژه از تلاش همکارانی که با حضور خود در ایام تعطیلات به ارائه خدمات پرداختند گفت: نظم و کیفیت مثال‌زدنی بخش‌ها و واحدها در ایام نوروز یکی از شاخص‌ترین موارد انعکاس یافته در بازدیدهای به‌عمل‌آمده بود. سال 96 با اتفاقات گوناگونی گذشت و امیدواریم که هم‌زمان با شروع فصل بهار و نو شدن طبیعت، بازبینی بر رخدادهای سال گذشته داشته و برنامه‌ریزی مؤثرتری برای سال پیش رو فراهم آوریم.
سال 96 سال سخت برای همه به‌ویژه بیمارستان ما بود که با بحران‌های جدی روبرو بودیم و عبور از این بحران‌ها بدون همدلی و همراهی شما همکاران ممکن نبود. سال 1397 را با امید آغاز می کنیم و امیدواریم که بتوانیم در پایان سال 97 شادمان تر از آغاز سال مسیر را ادامه دهیم.
سپس رئیس مجتمع با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده در سال گذشته اعلام کرد: در ابتدا با توجه به حجم سنگین بدهی‌ها حتی برای نیازهای روزمره مجتمع، پیش بینی افزایش میزان بدهی به بیش از دو برابر در پایان سال شده بود، اما با همراهی تمامی همکاران و اصلاح فرایندهای هزینه‌بردار و مصرفی، موفق شدیم که میزان بدهی مجتمع را نسبت به پایان سال 95 تا 30 درصد کاهش دهیم.
دکتر صادق نیت ادامه داد: اخبار امیدبخشی مانند همت و همراهی مسئولین در تسریع راه‌اندازی مهدی کلینیک و همچنین اتخاذ تدابیر ویژه در سطح وزارت برای توجه به بیمارستان‌های فرسوده پایتخت در سال جدید، چشم‌انداز سال پیش رو را روشن کرده است.

وی افزود: توجه ویژه به مشکلات اورژانس، پارکینگ، خدمات تغذیه، ارتقای توانمندی و بهره‌وری کارکنان، کاهش مدت اقامت بیماران و چندین پروژه‌های کوچک و بزرگ در راستای اهداف برشمرده، از مهم‌ترین اولویت‌های سال پیش رو خواهد بود و امید داریم که با همراهی شما بتوانیم در پیشبرد آن‌ها موفق شویم. موضوع مهم دیگر قرار گرفتن پرداخت مطالبات کارکنان در اولویت‌های اول رئیس محترم دانشگاه و پرداخت منظم کارانه ها علیرغم وجود مشکلات بسیار می باشد.

در انتها دکتر صادق نیت یاد و خاطره اساتید فقید مجتمع ازجمله دکتر یلدا و دکتر عبدی راد و دیگر همکاران درگذشته مجتمع در سال 96 را بزرگ و گرامی داشت.

توضیح اینکه طی ایام تعطیلات نوروز به جهت استفاده بهینه از فرصت بی نظیر این ایام، بازسازی و تعمیر بیش از چهار هزار مترمربع از فضای درمانی مجتمع مشتمل بر بخش‌های جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، توراکس، تریاژ اورژانس زایمان و اتاق‌های عمل در بیمارستان ولیعصر (عج)، بخش گوارش و اتاق عمل ارتوپدی در ساختمان اصلی بیمارستان امام، بخش‌های انکولوژی مردان وزنان در انیستیتوکانسر انجام شده است.

پس از پخش کلیپ آلبوم سفره‌های هفت‌سین مجتمع در سال 97، اسامی پنج بخش برگزیده جشنواره هفت‌سین‌ مجتمع اعلام شد و سپس گروه موسیقی و همخوانی بهبودیافتگان سرطان به اجرای برنامه پرداخت.
در انتها نیز عکس یادگاری با حضور شرکت‌کنندگان در مراسم ‌انداخته شد.


کلمات کلیدی
تهیه کننده:

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *