محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

دومین جلسه کمیته خدمات غذایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) در سال 1401

در دومین جلسه کمیته خدمات غذایی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) مشکلات حمل و توزیع غذای بیماران به مهدی کلینیک و سایر بخش و همچنین بهبود فرآیندتوزیع وعده های صبحانه و ناهار پاویون‌ها بحث و تبادل‌نظر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دومین جلسه کمیته خدمات غذایی مجتمع پنج‌شنبه 24 آذر 1401 با حضور احد اکرمی سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی ، مهندس علیرضا شیری مدیر امور اجرایی معاونت امور دانشگاهی،  مهندس سمیه رباط میلی مسئول بهداشت محیط، دکتر مهسا ملک احمدی مسئول تغذیه بالینی مجتمع،  امیر آقا مولایی مسئول واحد خدمات، هایده جعفری مسئول واحد خدمات غذایی و دبیر جلسه و سایر اعضا در سالن شورای ریاست برگزار شد.
در ابتدا هایده جعفری ضمن بررسی روند پیشرفت  مصوبات جلسه گذشته به ارائه گزارشی از مهم‌ترین  چالش‌های این حوزه  در خصوص مشکلات و  بهسازی فضای فیزیکی سلف‌سرویس پاویون‌ها ، تعویض ظروف غذا به ظروف چینی ، مرتفع شدن مشکل ثبت غذای بیماران  در نرم‌افزار شفا و... پرداخت.
احد اکرمی ضمن ارائه راهکار در خصوص   رفع  مشکلات سلف‌سرویس پاویون‌ها  گفت: به‌منظور جلوگیری از هدر رفت،  صرفه‌جویی و جلوگیری از دورریز وعده‌ها به‌ویژه در وعده صبحانه چند روز  به‌طور آزمایشی  از پک‌های یک نفره استفاده شود تا ضمن بررسی  بازخوردها و میزان صرفه‌جویی  مداخلات  لازم  در این راستا صورت پذیرد.
سرپرست مدیریت خدمات پشتیبانی مجتمع  تأکید کرد: به‌منظور  اصلاح  فرآیندهای جاری ، هرگونه  تغییر  در سیاست‌گذاری‌ها  همچون تغییر زمان‌بندی وعده‌های صبحانه و ناهار با نظر مستقیم  ریاست مجتمع  به‌صورت مکتوب باید  انجام  شود.
 در ادامه اکرمی  با اشاره به  مشکلات حمل و توزیع غذای بیماران  به مهدی کلینیک گفت: در راستای خدمت‌رسانی بهتر و توزیع غذای گرم در زمان مناسب  به بیماران ،  با توجه به اینکه در پروژه مهدی کلینیک در هر بخش فضایی به‌عنوان آبدارخانه تعبیه‌شده است  این فضا در اختیار واحد تغذیه قرار بگیرد  تا  ضمن تجهیز آن در زمان مشخص شده  به بیماران ارائه خدمت دهند.
 مهندس شیری با اشاره به سیستمی شدن صدور فیش غذا در پاویون‌ها  گفت: با توجه به اینکه اثرانگشت برای صدور  فیش غذا کاربردی نیست باید به سمت مسیری برویم که فرآیند   ثبت و صدور فیش غذا  در پاویون‌ها تسهیل پیدا کند و ضمن بررسی همه جوانب ،  این  فرآیند 1 الی 2 ماه مورد پایش قرار گیرد.
همچنین در این جلسه اعضا به ارائه راهکارهای کاربردی  در خصوص مرتفع شدن  مشکلات حمل و توزیع غذای بیماران  به مهدی کلینیک و سایر بخش‌های مجتمع  با در نظر گرفتن حفظ زنجیره گرم غذایی پرداختند.

 

 

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *