محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

  • تاریخ انتشار : 1399/06/02 - 12:48
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 689
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

قدردانی از دستیاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی(ره) به مناسبت روز پزشک

به مناسبت روز پزشک از دستیاران مجتمع بیمارستانی امام خمینی تقدیر و تشکر شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره )، شنبه اول شهریو ماه 99  برابر با زاد روز حیکم عالی قدر ابوعلی سینا مراسمی در سالن شورای ریاست این مرکز برگزار شد.
در این مراسم که  با حضور دکتر صادق نیت رئیس مجتمع، دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی، دکتر دهقان معاون درمان، دکتر کاظمینی ریس بیمارستان امام خمینی ،معصومی معاون پشتیبانی و دستیاران ارشد گروه های مختلف درمانی برگزار گردید از دستیاران رشته های مختلف درمانی مجتمع  تقدیر و تشکر شد.
 در این جلسه دکتر صادق نیت ضمن تبریک این روز به کلیه اساتید و دستیاران و کارکنان مجتمع بیمارستانی امام خمینی گفت: دستیاران همان طور که از نام آنها بر می آید یار و یاور و کمک حال همیشگی ریاست و مدیریت مجتمع در اداره و مدیریت بیمارستان بوده و هستند و همواره نقطه نظرات و حتی انتقادات آنها راهگشای خیلی از مشکلات بوده است.
وی با برشمردن خدمات دستیاران و کمکهای آنها درمدیریت بیماران کرونایی عنوان کرد: تلاش شبانه روزی آنها باعث شده است مجتمع گام بزرگی در درمان بیماران داشته باشد و از این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون آید.
در ادامه دستیاران گروههای مختلف درمانی ضمن تشکر از برگزاری مراسم و تبریک روز پزشک به ارائه دیدگاههای خود در مورد مسائل پیش روی و همچنین عنوان پاره ای از مشکلات پرداختند در این زمینه قول های مساعدی از سوی ریاست و معاونین مجتمع جهت رفع مشکلات آنها ارائه شد.
در پایان جلسه به رسم یاد بود ازدستیاران با اهدای هدایایی قدردانی شد.

  • گروه خبری : مجتمع بیمارستانی امام خمینی
  • کد خبر : 160644
شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *