محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

هم‌زمان با ولادت حضرت فاطمه زهرا(س)برگزاری مراسم گرامیداشت مقام زن و مادر درمجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)

نشست صمیمانه دکتر صادق نیت با جمعی از بانوان شاغل درمجتمع به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) در سالن شورای ریاست برگزار شد.

گالری عکس
به گزارش روابط عمومی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س)  و روز  زن و مادر نشست صمیمانه رئیس مجتمع با نمایندگان بانوان شاغل در واحدهای مختلف سه‌شنبه 7 اسفندماه 97  در سالن شورای حوزه ریاست برگزار شد.
در آغاز این نشست دکتر صادق نیت ضمن تبریک  میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) روز زن و مادر گفت : مادران علاوه برایفای نقش محوری در رشد و تعالی خانواده در ارتقا سطح فرهنگی جامعه نیز نقش بسزایی دارند.
وی افزود: حضور زنان در جامعه نشان می‌دهد  که آنان در حوزه‌های مختلف اجتماعی و خانواده توانمندی‌های بسیاری دارند و در این بیمارستان نیز بخش بزرگی از بار اصلی به دوش بانوانی است  که علاوه بر وظایف خود در خانه و خانواده؛ مسئولیت‌های کاری خود را نیز به نحوه احسن انجام می‌دهند و موفقیت‌های  این مجتمع مرهون این تلاش‌های صادقانه است  و  این تلاش و ازخودگذشتگی وظیفه ما را برای قدردانی از این زحمات دوچندان می‌کند.
رئیس مجتمع با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی کشور گفت: سال 97 سال سختی برای بهداشت و درمان کشور و به‌ویژه بیمارستان ما بود و با بحران‌های جدی روبرو بودیم که عبور از آن‌ها بدون همدلی و همراهی شما همکاران ممکن نبود.
در ادامه این برنامه معصومی معاون پشتیبانی مجتمع، ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) از خدمات بانوان  شاغل درمجتمع تشکر کرد.
دکتر رئیس کرمی معاون امور دانشگاهی نیز در سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن و مادر گفت: تلفیق همه مسئولیت‌هایی که به عهده زنان است کار بسیار دشواری است و مسئولیت کاری بانوان شاغل درزمینهٔ های مختلف و مدیریت زندگی خانوادگی کاری مضاعف است.
آریاملو سرپرست مدیریت پرستاری مجتمع با تبریک این روز از خدمات پرستاران و کارکنان و همچنین از رئیس مجتمع به خاطر برگزاری چنین مراسمی قدردانی کرد.
توضیح اینکه به همت واحد پشتیبانی در این مراسم و هم‌زمان در بخش‌ها با اهدای گل از بانوان شاغل درمجتمع تقدیر شد.

کلمات کلیدی
تهیه کننده: