محتوای خبری مجتمع بیمارستانی امام خمینی

کلنگ احداث همراه سرای ضلع جنوبی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور شهردار تهران به زمین زده شد

عملیات احداث همراه سرای ضلع جنوبی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) به همت خانواده خیر نیک‌اندیش سلامت مرحومه زهره سعیدی تهرانی و با حضور دکتر پیروز حناچی شهردار تهران آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، صبح سه‌ شنبه ۵ اسفند ۹۹ دکتر پیروز حناچی شهردار تهران به همراه سید مناف هاشمی معاون حمل‌ ونقل ترافیک شهرداری، دکتر خسرو صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره)، دکتر علی اعتمادیان، مدیرعامل موسسه محب مهدی، تورج فرهادی شهردار منطقه ۶، رضا شیرزادیان شهردار ناحیه ۲ منطقه ۶ در سه‌ شنبه‌ های بدون خودرو ضمن بازدید از محوطه، پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع در مراسم کلنگ زنی همراه سرای ضلع جنوبی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) شرکت کردند  .
پویش سه‌ شنبه‌ های بدون خودرو، کمپینی است با هدف استفاده کمتر از خودروهای تک‌ سرنشین تا از این طریق شهروندان، دست‌ کم در روزهای سه‌ شنبه به‌ جای استفاده از خودروی شخصی، گزینه‌ های مفیدتری را برای انجام کارهای روزمره جایگزین کنند.
شهردار تهران بعد از پیوستن به این پویش هر هفته با دوچرخه، مترو، تاکسی و موتورسیکلت در شرایط متفاوت  با توجه به وضعیت جوی  به محل کارش می‌رود  این هفته شهردار تهران پس از دوچرخه‌ سواری از اتوبان چمران و خیابان باقر خان از محوطه و میدان اصلی مجتمع  عبور و از پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع  بازدید کرد.
دکتر حناچی بر لزوم همکاری واحدهای شهرداری منطقه برای زیباسازی محوطه و فضای سبز مجتمع و همچنین تسریع در تکمیل طبقات زیرین پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع تاکید و قول‌های مساعدی در این زمینه دادند.
شهردار تهران پس از بازدید از مجتمع کلنگ احداث همراه سرای بیماران در محل احداث پروژه واقع در ضلع جنوبی میدان توحید رابه زمین زد و اظهار امیدواری کرد با احداث  این  همراسرا که در نزدیکی مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) است. دیگر شاهد مشکلات همراهان بیمار  و اسکان آنها در خیابان‌های اطراف مجتمع نباشیم  .
توضیح اینکه همراه سرای بیماران با ۱۸۰۰ متر زیربنا در ۴ طبقه با ظرفیت ۱۸۰ تخت طی مدت ۱ سال به همت خانواده خیر نیک‌ اندیش سلامت مرحومه زهره سعیدی تهرانی احداث و تکمیل و آماده خدمت‌ رسانی به همراهان بیماران مراجعه‌ کننده به مجتمع می‌شود  .
مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) این اقدام خداپسندانه را ارج می‌ نهد و آرزوی سلامتی برای خانواده خیر نیک‌ اندیش سلامت مرحومه زهره سعیدی تهرانی را دارد.
توضیح اینکه پروژه پارکینگ طبقاتی مجتمع بیمارستانی امام خمینی با ۳۵۵۷۰ متر زیربنا و گنجایش ۹۵۲ خودرو دارای نه طبقه در ضلع غربی و هشت طبقه در ضلع شرقی و از طرح‌ های مهم دانشگاه و مجتمع است که می‌ تواند تأثیر به سزایی در آسایش و رفاه کارکنان و مراجعه کنندگان به این مجتمع را دارد  و در حال حاضر قسمتی از این پروژه آماده بهره برداری  است.

شهره  بیات
تهیه کننده:

شهره بیات

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *