محتوای خبری مرکز طبی کودکان

سی و یکمین همایش بین المللی بیماری های کودکان در مرکز طبی کودکان و تالار امام برگزار خواهد شد

سی و یکمین همایش بین المللی بیماری های کودکان و هفدهمین همایش پرستاری کودکان 9 تا 12 آبان ماه 1398 در سالن همایش های مرکز طبی کودکان و تالار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد. روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، در آستانه برگزاری این همایش، با دو تن از مسئولان اجرایی به گفتگو نشسته است.

دکتر کاظم رهنما مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان در خصوص برگزاری سی و یکمین همایش بین المللی بیماری های کودکان گفت:
امسال شاهد برگزاری سی و یکمین همایش بین المللی بیماری های کودکان و هفدهمین همایش پرستاری کودکان خواهیم بود که تلاش های بسیاری برای برگزاری هر چه با شکوهتر این همایش نسبت به سال های گذشته انجام شده است.
در بحث واگذاری غرفه ها، سعی شده غرفه ها به شرکت هایی اختصاص یابد که بیشترین ارتباط را با بحث سلامت کودکان و بیماری های کودکان دارند و برای تامین تجهیزات پزشکی، تهیه دارو و مکمل های غذایی در بیماری های متابولیک و ... فعالیت می کنند و به نوعی از اختصاص آن صرفا برای تبلیغات جلوگیری شده است.

دکتر رهنما افزود: تلاش می کنیم تا با مدیریت منابع و هزینه ها، به بهترین نحو برای پیشبرد اهداف بیمارستان و پذیرایی مناسب از میهمانان و همچنین اسکان سخنرانان خارجی قدم برداریم.
مدیر بیمارستان مرکز طبی کودکان تصریح کرد: استفاده از امکانات به روز الکترونیکی و اپلیکیشن همایش یکی از اقدامات انجام شده است که شرایط بهره برداری حداکثری از محتوای علمی همایش را برای شرکت کنندگان فراهم می کند.
با توجه به سال 'رونق تولید'، حمایت از تولیدات داخلی برای تهیه اقلام مورد نیاز برگزاری همایش و همچنین پکیج اهدایی به شرکت کنندگان از دیگر اقدامات همایش سال جاری است.

 

 

 

 

دکتر محمدتقی مجنون مسئول دبیر خانه همایش نیز در گفتگو با روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان گفت: در حال حاضر حدود 100 پوستر برای ارائه پذیرش شده است که امسال نیز همانند سال گذشته ارائه پوسترها به صورت الکترونیک خواهد بود با این تفاوت که امسال امکان ارتباط بین ارائه دهنده پوستر و بازدیدکننده به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن همایش برقرار است و بازدید کنندگان می توانند ضمن بیان پرسش، نظرات خود را ارائه کنند.


دکتر مجنون اظهار کرد: در سخنرانی هایی که به صورت پانل برگزار خواهد شد نیز سعی بر این است که در هر پانل پرسش هایی از طرف سخنرانان مطرح و درپایان برنامه به پاسخ دهندگان جوایزی اهدا شود. طرح پرسش و پاسخ دهی به صورت آنلاین و از طریق اپلیکیشن همایش امکان پذیر خواهد بود.
وی در پایان افزود: حضور پزشکانی که به امتیاز همایش نیاز ندارند، برای استفاده از محتوای علمی همایش، بدون ثبت نام مجاز است.
سی و یکمین همایش بین المللی بیماری های کودکان و هفدهمین همایش پرستاری کودکان 9 تا 12 آبان ماه 1398 در سالن همایش های مرکز طبی کودکان و تالار مجتمع بیمارستانی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.
آدرس دبیرخانه همایش: انتهای بلوار کشاورز، خیابان دکتر قریب، بیمارستان مرکز طبی کودکان، دبیرخانه همایش بین المللی بیماری های کودکان
تلفن: 02166428998
فکس: 02166923054
سایت: http://iranpedcong.tums.ac.ir/

خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی