محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مراسم جشن فارغ التحصیلی دستیاران فوق تخصصی رشته نوزادان مرکز طبی کودکان

مراسم جشن فارغ التحصیلی دستیاران فوق تخصصی رشته نوزادان در مرکز طبی کودکان برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی بیمارستان مرکز طبی کودکان، مراسمی به منظور تقدیر از دانش آموختگان اخیر رشته فوق تخصصی نوزادان روز پنجشنبه 5 مهرماه 1397 در بخش نوزادان این بیمارستان برگزار شد.
در این مراسم درون بخشی، مدیر گروه کودکان، برخی از اعضای هیئت علمی بیمارستان، فلوها و همچنین اعضای هیئت علمی بخش نوزادان، کارکنان، دستیاران، فلوها و خانواده ایشان حضور داشتند.
این مراسم به همت اعضای هیئت علمی این بخش و با همکاری فلوها و کارکنان، برای فارغ التحصیلی، ارتقا و شروع به کار دستیاران فوق تخصصی جدید برگزار شد.
در این مراسم دکتر زینالو مدیر گروه کودکان و دکتر کوچک زاده رئیس بخش خون ضمن تاکید بر اهمیت ارائه خدمات متعهدانه به بیماران، از برگزاری چنین مراسمی در این بخش قدردانی کردند.
دکتر کدیور رئیس بخش نوزادان ضمن تشکر از حضور حاضرین، از فلوها، اعضای هیئت علمی و کارکنان این بخش قدردانی کرد. دکتر سعیدی فارغ التحصیل اخیر رشته نوزادان مرکز طبی کودکان، به نمایندگی از سایر فلوها از زحمات دلسوزانه اساتید بخشهای ویژه نوزادان تشکر و قدردانی کرد. سپس دکتر موحدی از طرف فارغ التحصیل اخیر رشته نوزادان هدایایی برای قدردانی به اعضا هیئت علمی بخش نوزادان اهدا کرد.  
در ادامه دکتر سنگسری معاون آموزشی این بخش، هدایایی به رسم یادبود به فارغ التحصیلان اخیر دکتر سعیدی و دکتر موحدی اهدا شد. از همکاری دیگر فلوها، دکتر تقی پور و دکتر قهرمانی نیز تشکر شد. در نهایت به فلوهای جدید دکتر محمدی، دکتر مداح و دکتر حکیم الهی بابت شروع دوره فوق تخصصی نوزادان در این مرکز خیرمقدم گفته شد و ضمن آرزوی موفقیت، بر استفاده از این فرصت برای خدمت به نوزادان و خانواده آنها تاکید شد.
دکتر رجبی، همسر دکتر زرینی از فارغ التحصیلان سابق رشته نوزادان مرکز طبی کودکان نیز ضمن تقدیر از جو صمیمی و مدیریت این بخش، شعری که خود سروده بودند را در این جمع قرائت کرد.
در ادامه این مراسم پذیرایی در جوی بسیار دوستانه صورت گرفت و در پایان عکس های یادگاری گرفته شد. حضور شش نسل از فلوهای نوزادان از ابتدا تاکنون در این مراسم از نکات قابل توجه این مراسم بود که توسط دکتر عطاری این لحظه در یک قاب ثبت شد.

خبرنگار و عکاس: لیلا یوسفی

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی