محتوای خبری مرکز طبی کودکان

مهدی نجفی: لذت خدمت به بیماران وصف شدنی نیست

به بهانه روز جهانی کارگر و گرامیداشت مقام همکاران صدیق خدمات و همچنین به منظورعرض خسته نباشید و خداقوت در این روزهایی که با بحران کرونا درگیرهستیم؛ با مهدی نجفی، نیروی نمونه خدمات شاغل در مرکز طبی کودکان-قطب علمی طب کودکان کشور که در بخش ویژه بیماران کرونا مشغول به کار است به گفتگو نشسته ایم.

لطفا خودتان را معرفی کنید.
من مهدی نجفی راد متولد 1362 از شهر کرمانشاه هستم. در سال 89 ازدواج کردم و دارای یک پسر 9 ساله به نام امیر حسام هستم.

از چه سالی در مرکز طبی کودکان مشغول به کار هستید؟
من از سال 88 در این بیمارستان مشغول به کار شدم و اکنون حدود 11 سال است که سابقه کار دارم.

حس شما از کارکردن در این بیمارستان چیست؟
از اینکه در بیمارستانی مشغول به کار هستم که به کودکان بیمار خدمات ارائه می کند احساس رضایت دارم و خوشحالم که در تحقق اهداف بیمارستان که ارائه خدمات درمانی به کودکان است سهیم هستم و جز خدمت خالصانه به بیماران هدف دیگری ندارم.

از خودتان و کارتان بیشتر بگویید.
من همیشه سعی کردم وظایفم را به نحو احسن انجام دهم و در کارم جدیت داشته باشم.
کار در بیمارستان به لحاظ اینکه با سلامت بیماران ارتباط دارد بسیار حساس است و من همیشه سعی می کنم با دقت و به طور کامل وظایف محوله را انجام دهم تا خدای ناکرده مشکلی در کارم ایجاد نشود.

در مورد حس خودتان از کار در بخش کرونا بفرمائید.
کرونا مسئله مهمی است و من هم همانند همه افراد از ابتلا به این بیماری می ترسم و بیشتر از ابتلای خودم از انتقال آن به خانواده ام هراس دارم اما لذتی که در ارائه خدمت به این بیماران است وصف شدنی نیست؛ به همین دلیل من نیز با توجه به دستورالعمل های بهداشتی که شستشوی مداوم دست ها یکی از آنهاست سعی می کنم تا اصول بهداشتی و پیشگیری از ابتلا را رعایت کنم. 
امیدوارم هر چه زودتر بتوانیم با رعایت اصول ایمنی و توجه به نکات بهداشتی این بیماری را شکست دهیم.

چه پیامی برای همکاران جوان تر خودتان دارید؟
در کار جدی باشند و سعی کنند تمام وظایف خود را به بهترین شکل انجام دهند.
صداقت در انجام کار بسیار مهم است.
از برخوردهای ناشایست برخی همراهان ناراحت نشوند و جز خدمت به بیماران هدف دیگری نداشته باشند چراکه احساس رضایت در خدمت به هم نوع است.

حرف آخر؟
نحوه برخورد برخی خانواده های بیماران با کارکنان خدمات خوب نیست و توقع ایشان از ما چون خدمات هستیم بسیار بالاست؛ حتی گاهی بی احترامی هم دیدم اما دلگیر نمی شوم زیرا که برخورد هر کس نشان از شخصیت و فرهنگ اوست.
من انجام صادقانه کارم و رضایت خدا برایم مهم است.

لیلا  یوسفی
تهیه کننده:

لیلا یوسفی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *