محتوای خبری معاونت بهداشت

برگزاری سومین جلسه کارگروه تخصصی بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران در معاونت بهداشت

با حضور دکتر علیرضا دلاوری، معاون بهداشت رئیس کارگروه تخصصی بهداشت، سومین کارگروه سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران در معاونت بهداشت برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت بهداشت، روز دوشنبه 18 آذر 98 سومین کارگروه تخصصی بهداشت، سلامت و بیولوژیک پدافند غیرعامل استان تهران با حضور دکتر علی‌رضا دلاوری معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس کارگروه تخصصی بهداشت، در دبیرخانه پدافند معاونت بهداشت برگزار شد.
در ابتدا دکتر دلاوری، ضمن خوشامدگویی به حضار و تشکر از اعضای کارگروه در حضور و مشارکت در برگزاری جلسات کارگروه و کارگاه‌های آموزشی برگزارشده، به دستور جلسه و مصوبات جلسات پیشین اشاره کرد و از اعضای کارگروه در موارد بیماری آنفلوانزا، سلامت آب و بیماری کریمه کنگو و اقدامات انجام‌شده تاکنون، خواستند تا گزارش‌های خود را ارائه کنند.
دکتر سعید تأملی قائم‌مقام و معاون فنی معاونت بهداشت، در خصوص اهمیت آموزش در موضوعات پدافند غیرعامل و اطلاع‌رسانی به اقشار مختلف جامعه نکاتی را توضیح داد.
 مهندس حسن کریمی دبیر کارگروه گزارش اقدامات انجام‌شده در فصل پائیز ازجمله برگزاری جلسات هماهنگی و آموزشی در سه حوزه آنفلوانزای پرندگان، سلامت آب، مانور مشترک مقابله با بیماری کریمه کنگو در شهرستان اسلامشهر و مصوبات جلسات برگزارشده و نیز اقدامات دستگاه‌ها در شش‌ماهه اول و هفته پدافند غیرعامل توضیحات کاملی در قالب پاورپوینت ارائه کرد.
دکتر علی نیک‌فرجام مدیر گروه بیماری‌های واگیر معاونت بهداشت، در خصوص اپیدمی بیماری آنفلوانزا، راه‌های پیشگیری، آمار مبتلایان و فوت‌شدگان و اقدامات انجام‌شده در سطح دانشگاه و کشور توضیحات لازم ارائه کرد و به سؤالات حاضرین در جلسه پاسخ دادند.
 سپس محمد میگونی نماینده پدافند غیرعامل استانداری تهران، ضمن تبریک به اعضا در خصوص انتخاب استان تهران به‌عنوان سازمان نمونه در پدافند غیرعامل، اقدامات انجام‌شده کارگروه به‌ویژه مانور برگزارشده را موردتقدیر قراردادند و بر رصد و پایش تهدیدات حوزه بهداشت، سلامت و بیولوژیک و بررسی در کارگروه و نیز امر آموزش در موضوعات پدافندی تأکید کرد.
در پایان سایر اعضای کارگروه نیز نظرات خود را درزمینه موضوعات ارائه‌شده اعلام کردند.
خبرنگار و عکاس: اسماعیل استاجی

اسماعیل  استاجی
تهیه کننده:

اسماعیل استاجی