محتوای خبری معاونت دانشجویی

بازدید معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه از بیمارستان شریعتی

دکتر محمدحسین صادقیان معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه از پروژه پاویون اینترن ها و دستیاران و سالن ورزشی این بیمارستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، این بازدید روز پنجشنبه 20 آبان 1400 با توجه به اهمیت امور رفاهی دانشجویان و دستیاران و همچنین بررسی آخرین تغییرات بوجود آمده در وضعیت پاویون های آنها صورت گرفت.
دکتر صادقیان در راستای توجه به نیازهای رفاهی دانشجویان و دستیاران، از اقدامات انجام شده ابراز خرسندی کرد و گفت: تلاش های کادر درمان، دانشجویان و دستیاران در دوره همه گیری کووید 19 بسیار قابل تقدیر و نگاه مسئولانه به نیازهای رفاهی این گروه به ویژه دستیاران به عنوان آینده سازان کشور امری مهم است. وی در ادامه افزود اقدامات خوبی در زمینه تجهیز پاویون ها صورت گرفته است و در نظر داریم پس از بررسی های کامل و دریافت گزارش های تکمیلی از بیمارستان ها و دانشجویان برنامه ریزی دقیقی برای بهبود خدمات دهی در پاویون ها انجام دهیم.
در ادامه دکتر صادقیان از سالن ورزشی بیمارستان نیز بازدید کرد و مقرر شد پس از بررسی های کارشناسی و نیازسنجی سالن در راستی بهبود امکانات و وضعیت سالن برنامه ریزی شود.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *