محتوای خبری معاونت دانشجویی

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می کند؛

برگزاری دوره آموزش مقدماتی اصول کمک های اولیه

کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی تهران با نظارت معاونت دانشجویی فرهنگی یک دوره 22 ساعته آموزش مقدماتی کمک های اولیه ویژه دانشجویان برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، کانون دانشجویی هلال احمر با همکاری جمعیت هلال احمر شهر تهران در نظر دارد یک دوره 22 ساعته آموزش مقدماتی کمک های اولیه ویژه دانشجویان روزهای پنج شنبه هر هفته از 9 آذر تا 16 دی ماه 96 و از ساعت 9- 13 در کلاس شماره 3 دانشکده پزشکی واقع در جنب تالار ابن سینا برگزار کند.
بر اساس این گزارش، دوره آموزش مقدماتی اصول کمک های اولیه با محتوای آموزش تئوری و عملی اصول ارزیابی مصدوم، بانداژ و پانسمان، اورژانس طب داخلی مانند CPR و اورژانس های محیطی برگزار می شود.
شایان ذکر است که این دوره پیش نیاز کلاس های امداد و نجات است و شرط شرکت در این کلاس، عضویت در کانون و ثبت نام در سامانه سازمان جوانان هلال احمر است و دانشجویان علاقه مند جهت ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر می توانند نام و نام خانوادگی و رشته تحصیلی خود را به شماره 09135290256 پیامک و یا با شناسه تلگرام Saeid_Reza_Babaei_ash@ ارتباط برقرار کنند.
توضیح اینکه، به دلیل محدودیت ظرفیت اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام کنند و همچنین به شرکت کنندگان از سوی سازمان جوانان هلال احمر، گواهینامه رسمی اهدا خواهد شد.

تهیه کننده: