محتوای خبری معاونت دانشجویی

برگزاری مسابقه دارت به مناسبت دهه مبارک فجر در معاونت دانشجویی فرهنگی

به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، مسابقه دارت در دو بخش برادران و خواهران بسیج جامعه پزشکی معاونت دانشجویی فرهنگی برگزار شد.

گالری عکس

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، واحد تربیت بدنی بسیج جامعه پزشکی کارکنان و اعضای هیأت علمی معاونت دانشجویی فرهنگی به مناسبت ایام الله دهه فجر و چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، یک دوره مسابقه دارت در دو بخش برادران و خواهران از ساعت 11 تا 13 روز شنبه 12 بهمن 98 برگزار کرد.
محمد زبرجدی مسئول برگزاری مسابقات گفت: در این مسابقه بیش از 70 تن از بانوان و آقایان همکار و عضو بسیج جامعه پزشکی معاونت دانشجویی شرکت کردند که در بخش آقایان سیدمحمد موسوی از مدیریت تربیت بدنی با کسب 94 امتیاز، یاسر حاجی آقازاده از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با 83 امتیاز و کامران محمدیان از روابط عمومی با کسب 69 امتیاز به ترتیب عناوین اول تا سوم را بدست آوردند.
همچنین در بخش بانوان، صفا بابادی از مدیریت امور دانشجویی با کسب 83 امتیاز، ثنا امیرزاده از مرکز بهداشت و درمان با کسب 55 امتیاز و لیلا حاتمی از مدیریت تربیت بدنی با 51 امتیاز مقام های اول تا سوم را کسب کردند.
زبرجدی افزود، هدف از برگزاری این مسابقه علاوه بر گرامیداشت دهه مبارک فجر، افزایش علاقمندی و ترویج ورزش های همگانی و همچنین وفاق و همدلی بیشتر در بین کارکنان معاونت دانشجویی فرهنگی است.
توضیح اینکه، به رسم یادبود از سوی بسیج جامعه پزشکی به نفرات برگزیده، هدایایی اهداء خواهد شد.
خبرنگار و عکاس: حسین شیخ محمدی

 

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور