محتوای خبری معاونت دانشجویی

دوره سه روزه آموزشی اطفاء حریق و کار با دستگاههای خاموش کننده آتش برگزار شد

پس از برگزاری اولین جلسه از دوره سه روزه آموزش اطفاء حریق و کار با دستگاه های خاموش کننده آتش در هفته گذشته، جلسات دوم و سوم آن توسط مدیریت امور خوابگاهها در مجتمع کوی دانشگاه ویژه کارکنان معاونت دانشجویی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی، پس از برگزاری اولین جلسه از دوره سه روزه آموزش اطفاء حریق و کار با دستگاه های خاموش کننده آتش در هفته گذشته، روزهای یکم و دوم اسفند ماه نیز جلسات دوم و سوم آن توسط مدیریت امور خوابگاهها در مجتمع کوی دانشگاه از ساعت 10 تا 12 جهت کارکنان معاونت دانشجویی برگزار شد.
عباس شکری معاون پشتیبانی امور خوابگاه ها در خصوص برگزاری این مانور گفت: با عنایت به لزوم آشنایی همکاران معاونت دانشجویی بخصوص کارکنان شاغل در خوابگاه های دانشجویی به دلیل اسکان تعداد زیادی از دانشجویان در آنها، یک دوره سه روزه آموزش اطفاء حریق در این مدیریت برنامه ریزی شد که پس از اطلاع رسانی به تمامی همکاران، اولین روز آن 24 بهمن ماه برگزار شد.
وی افزود: قرار بود طبق برنامه جلسات بعدی این دوره آموزشی در 25 و 26 بهمن ماه جهت سایر همکاران برگزار شود که به دلیل نامساعد شدن شرایط جوی، برنامه لغو و با هماهنگی بعمل آمده دیروز و امروز جلسات بعدی آن برگزار شد.
توضیح اینکه، مدیریت امور خوابگاه ها قصد دارد با توجه به استقبال و حضور گسترده و نیز رضایتمندی همکاران، هر ساله این دوره را برگزار کند.

تهیه کننده: