محتوای خبری معاونت دانشجویی

فینالیست شدن تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی تهران در مسابقات کارکنان دولت استان تهران

تیم والیبال کارکنان و اعضای هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران در بخش بانوان، به فینال مسابقات کارکنان وزارتخانه ها، سازمان ها و نهادهای دولتی در سطح استان تهران راه پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی، در این مسابقات که به صورت گروهی و با حضور هفت تيم والیبال از وزارتخانه ها و سازمان‌های مختلف دولتي استان تهران از روز یکشنبه 16 دی 97 در مجموعه ورزشی دانشگاه صنعتی شریف آغاز شده است، تيم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشكي تهران در بازی اول خود با نتیجه 2 بر صفر تیم سازمان میراث فرهنگی را شکست داد و در بازی بعدی نیز به پیروزی 2 بر صفر مقابل تیم دانشگاه علوم پزشکی ایران دست یافت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد. بانوان دانشگاه در ادامه مسابقات و در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2 بر صفر بر تیم شرکت هواپیمایی هما فائق آمد و بدین ترتیب به فینال این مسابقات راه پیدا کرد.
تیم والیبال دانشگاه در آخرین بازی خود در فینال مسابقات والیبال کارکنان دولت در سطح استان تهران، روز شنبه 22 دی ماه به مصاف تیم بانک مرکزی خواهد رفت.
توضیح اینکه، اعضای تیم والیبال بانوان دانشگاه علوم پزشکی تهران را مینا اکبریان (بیمارستان فارابی)، طاهره رضايي (مركز طبي كودكان)، معصومه میرگلوی بیات (مدیریت حراست)، مریم ملایجردی (بیمارستان بهرامی)، سكينه نظمی (دانشکده دندانپزشکی)، زهرا مختاري نيا (مركز بهداشت جنوب تهران)، وحیده ملاوردیلو (بیمارستان فارابی)، حلیمه شاه‌علی (بیمارستان شریعتی)، زینب اسکندری (مركز بهداشت جنوب تهران) و پریناز قزلی جهرمی (بیمارستان شریعتی) تشکیل داده و زینب اینانلو مربی و آمنه نیکویی سرپرستی تیم والیبال دانشگاه علوم پزشکی تهران را در این مسابقات بر عهده دارند.

فرزاد  سلطانپور
تهیه کننده:

فرزاد سلطانپور