محتوای خبری معاونت دانشجویی

پیام تبریک مدیر تربیت بدنی دانشگاه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش

دکتر حامد شفارودی مدیر تربیت بدنی دانشگاه علوم پزشکی تهران با تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، تربیت بدنی را واژه ای به وسعت رشد و مسیری برای رسیدن به کمال در ابعاد جسمانی، روانی، شناختی، عاطفی و اجتماعی بیان کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت دانشجویی فرهنگی، در متن این پیام آمده است: تربیت بدنی واژه ای به وسعت رشد و مسیری برای رسیدن به کمال در ابعاد جسمانی، روانی، شناختی، عاطفی و اجتماعی است و ورزش، پدیده ای است فرهنگی و اجتماعی و رمز سلامت، تندرستی و نشاط.
هفته تربیت بدنی از 26 مهر ماه (روز تربیت بدنی و ورزش) شروع می شود، این هفته با شعار «ایران تندرست، ایران همدل، ایران قوی» فرصت ارزشمندی برای آشنایی بیشتر جامعه با موضوع مهم ورزش و زمینه مناسبی برای تبیین اهمیت و آثار آن در ابعاد فردی و اجتماعی است.
ما در این دوران تلاش کرده‌ایم با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی بتوانیم مسابقات و فعالیت‌های ورزشی را به صورت مجازی و حضوری برگزار کنیم و امیدواریم از طریق فعالیت های ورزشی، فرهنگ ورزش در بین جامعه دانشگاهی هر چه بیشتر توسعه و گسترش یابد.
اینجانب هفته تربیت بدنی را به تمامی دست اندرکاران، مربیان، ورزشکاران، داوران، پیشکسوتان، قهرمانان و همکاران خودم در دانشگاه علوم پزشکی تهران تبریک عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال توفیق روز افزون جامعه ورزش کشور را مسئلت دارم.
همچنین در پایان نیز با آرزوی موفقیت برای تمامی فعالان حوزه ورزش، باید بگویم همکاران ما در مدیریت تربیت بدنی نیز در تلاش هستند تا با برنامه ریزی و هماهنگی، سبب ارتقای سطح ورزش دانشگاه در شرایط فاصله گذاری اجتماعی و با رویکردی علمی شوند و بیش از پیش باعث رشد و گسترش ورزش همگانی و ایجاد شور و نشاط در جامعه دانشگاهی شویم.
دکتر حامد شفارودی
مدیر تربیت بدنی دانشگاه

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *