محتوای خبری معاونت دانشجویی

گفتگو با مائده مظفری در مورد کانون قرآنی طبیب دوار

با توجه به شرایط پیش آمده و جلوگیری از تردد غیر ضرور در سطح شهر مصاحبه کوتاه تلفنی با مائده مظفری دبیر کانون قرآنی طبیب دوار انجام شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت دانشجویی فرهنگی: به عنوان تنها پرسش این مصاحبه لطفا بفرمایید چه اقداماتی توسط اعضای کانون طبیب دوار در طول دوران شیوع بیماری کرونا برای دانشجویان و مقابله با این بیمار ی انجام شده است؟
بنده هم از شما بابت انعکاس خبری اقدامات انجام شده این کانون تشکر می کنم و باید عرض کنم اقدامات متفاوتی توسط اعضای این کانون در طول این دوران صورت گرفته است که به طور اجمالی می توان به این موارد اشاره کرد.
با توجه به نوع ماهیت کانون قرآنی طبیب دوار که انجام فعالیتهای قرآنی است دو دوره فشرده مجازی کشوری برگزار شد، دوره اول مقدمات تدبر در قرآن 9 جلسه و 30 نفر شرکت کننده داشت و دوره دوم تفکر در قرآن و 8 جلسه و 50 نفر شرکت کننده دارد و این دوره تاپایان فروردین ادامه خواهد داشت. 
برگزاری مسابقه کتابخوانی کتاب بلوغ با هم بودن که در این کتاب به نحوه ارتباط با جامعه پرداخته شده است 
به غیر از اقدامات فرهنگی و قرآنی که بطور معمول توسط این کانون صورت می گیرد با توجه به ضرورت پیش آمده و احساس مسئولیت اعضای این کانون اقداماتی نیز برای مقابله با بیماری کرونا انجام شد. 
تقدیر و تشکر از کادر درمانی بیمارستانهای بهارلو و شهدای یافت آباد با تهیه 300 بسته دمنوش و غیره ،
تامین تجهیزات محافظت فردی به مبلغ 14 میلیون تومان برای بیمارستانهای مناطق محروم همچون همدان ،زاهدان، داراب، الشتر ، شهرضا
انجام فعالیت پژوهشی توسط دانشجویان داروسازی و گیاه شناسی که منجر به تهیه داروی کمک درمانی مقابله با کرونا خواهد شد. این دارو در حال حاضر در مرحله کار آزمایی بالینی قرار دارد 
تهیه 300 بسته حاوی دهان شور، شیر و شکلات برای بیماران بیمارستان.
اقدامات انجام شده توسط کانون در حال حاضر محدود به موارد اعلام شده نمی شود این کانون از هیچ اقدامی در حد توان دانشجویی برای مقابله با این بیماری کوتاهی نمی کند . تلاش کردم آنچه که در خاطر دارم را خدمتتان اعلام کنم.

از شما بابت شرکت در این مصاحبه تشکر می کنم.

کامران محمدیان
تهیه کننده:

کامران محمدیان

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *