برگزاری جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، روز مادر و دهه فجر در معاونت درمان دانشگاه

جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، روز مادر، ایام پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از بازنشستگان در معاونت درمان دانشگاه با حضور دکتر علامه معاون درمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت درمان، جشن میلاد حضرت فاطمه (س)، روز مادر،  ایام پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از بازنشستگان این معاونت با حضور دکتر سید فرشاد علامه معاون درمان، دکتر علی گنجعلی خان مدیر تعالی بالینی و امور بیمارستان‌ها، علیرضا پیرامون مقدم مسئول فرهنگی و مدیران و کارکنان چهارشنبه 15 بهمن 99 برگزار شد.
در این جلسه دکتر علامه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و روز مادر گفت: در این مدت به علت شیوع ویروس کرونا فرصتی برای دورهمی و دیدار با همکاران وجود نداشت. در حال حاضر نیز با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کنار هم هستیم. این ویروس گریبان گیر ما بوده و ان شاءالله به‌زودی ریشه‌کن شود و ما به زندگی عادی برگردیم.
وی افزود: با بهبود این شرایط ارتباطات بیشتر خواهد شد. در حال حاضر هم شنونده نظرات و پیشنهادهای همکاران هستم. هدف همه ما انجام بهترین فعالیت است که مردم و بیماران بیش‌ازپیش از خدمات درمانی مناسب بهره‌مند شوند و خدمات بهتر دریافت کنند. مسیر ما مسیر خوب و به سمت پیشرفت است. نیروی انسانی سرمایه اصلی معاونت درمان بوده و هرکدام از همکاران کارشناسان ماهر در رشته خود هستند. اعتماد ما بر پایه کارهای کارشناسی و زحمات شماست که از همه شما همکاران تشکر می‌کنم. فرآیندهای درمان باوجود کارکنان دلسوز به نحوه احسن انجام شود.
دکتر علامه بر صحبت‌های دکتر کریمی رئیس دانشگاه در خصوص انقلابی بودن یعنی کمک به خدمت به مردم و امیدوار کردن آنان تأکید کرد.
دکتر گنجعلی خان نیز با تبریک میلاد حضرت فاطمه (س) از سعه‌صدر همکاران در انجام امور و تلاش‌های آنان تشکر کرد.
در ادامه همکاران دیدگاه‌های خود را بیان کردند.
در این مراسم از همکاران بازنشسته معاونت درمان، مجید آرزومندی، سیده طاهره طالب، سیده رحیمه قریشی، مهدیه محمودی، مهرداد کیانی، قربانزاده، زینب نساریان، عزت احمدزاده و عطیه حبیبی مقدم قدردانی شد.
همچنین رستمی مداح اهل‌بیت از معاونت بهداشتی به مولودی‌خوانی پرداخت. از دیگر برنامه‌ها این مراسم تقدیر از برگزیدگان مسابقه فرهنگی و ورزشی میلاد حضرت زینب (س) بود.
 
الهام  حق شناس
تهیه کننده:

الهام حق شناس

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *