محتوای خبری معاونت غذا و دارو

سومین روز از استقرار غرفه معاونت غذا و دارو تهران در نمایشگاه ایران فارما

معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران در سومین و آخرین روز از نمایشگاه ایران فارما، همچنان باهدف ارتقاء دانش و آگاهی عموم مردم در خصوص معرفی برچسب کنترل اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی از هم حضور فعال داشت.

به گزارش روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تهران؛ معاونت غذا و دارو تهران روز پنج‌شنبه 4 مهر 98 در سومین روز و اختتامیه نمایشگاه ایران فارما به کار خود باهدف ارتقاء دانش و آگاهی عموم مردم درزمینهٔ معرفی برچسب کنترل اصالت کالا با محوریت تشخیص اقلام سلامت‌محور اصیل و تقلبی از یکدیگر و نمایش آثار هنری هنرمندان کشور درزمینهٔ طرح مذکور ادامه داد.
بازدیدکنندگان با حضور در این غرفه در خصوص نحوه کار  با سامانه استعلام کالا توسط کارشناس مستقر آشنا شدند.
همچنین: کارشناسان حاضر در این غرفه ضمن آموزش برچسب اصالت کالا به مراجعه‌کنندگان، شماره تلفن ثبت شکایات '1490' و شماره تلفن استعلام محصولات سلامت‌محور '20008822' را در اختیار آن‌ها قراردادند تا چنانچه شکایت و استعلام در این زمینه‌دارند از آن شماره تلفن‌ها استفاده کنند.
همچنین: بروشورهایی با عنوان سلامت و ایمنی کالاهای سلامت‌محور وارداتی و نظام ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت فرآورده‌های سلامت‌محور  'ttac' بین بازدیدکنندگان توزیع شد.
در ادامه برگزاری غرفه، اصحاب رسانه و خبرگزاری‌ها نسبت به انعکاس و پوشش خبری اخبار مربوط به غرفه معاونت غذا و دارو حضور فعالی داشتند.
توضیح اینکه میزان استقبال مردمی و تمایل برای آشنایی با سامانه ttac و نحوه استعلام برچسب اصالت کالا بسیار چشمگیر بود.
خبرنگار: سمیه رنجبر
عکاس: مرتضی ابراهیمی
کلمات کلیدی
خدیجه  آب پر
تهیه کننده:

خدیجه آب پر