محتوای خبری معاونت فرهنگی

  • تاریخ انتشار : 1399/06/19 - 13:30
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 539
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه

حضور معاون فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران در مرکز ملی فضای مجازی

معاون فرهنگی دانشگاه گفت: توجه بیشتر به نشاط علمی دانشجویان و آسیب شناسی فضای مجازی و توسعه اطلاع رسانی و آموزش بر نشاط ملی از اولویت های حوزه فرهنگی اجتماعی است.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران معاونت فرهنگی، سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ جلسه مشترک در مرکز ملی فضای مجازی باحضور دکتر عبدالرحمان رستمیان معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر محمد مومنی مشاور هنری و فرهنگی معاون فرهنگی دانشگاه، دکتر مسعود خسروانی مدیر مشارکت‌ های مردمی و دکتر امیر خوراکیان معاون فرهنگی و اجتماعی مرکز ملی فضای مجازی تشکیل شد.
دکتر رستمیان هدف از این دیدار را توجه بیشتر به فضای مجازی و رشد و توسعه فعالیتهای جاری در بستر فضای مجازی دانست و توجه بیشتر به نشاط علمی دانشجویان و آسیب شناسی فضای مجازی و توسعه اطلاع رسانی و آموزش بر نشاط ملی را از اولویت‌ های حوزه فرهنگی اجتماعی دانست.
وی گفت: یکی از وظایف ما در حوزه‌ های فرهنگی و اجتماعی، تقویت هویت ملی  ودینی خانواده بزرگ دانشگاه است.
در ادامه دکتر مومنی افزود: این نوع جلسات برای تعیین شیوه همکاری با مرکز ملی فضای مجازی و چگونگی مشارکت موثر و حضور در این فضا  است.
وی افزود: پاسخ صحیح و به موقع به ابهامات ایجاد شده در فضای مجازی و تبیین درست واقعیتهای موجود و ارائه راهکارهای علمی و قابل اجرا در این خصوص حائز اهمیت بسیار است.
سپس دکتر خسروانی گفت: باید از فضای مجازی حداکثر بهره را برد و با راهکارهای مناسب و علمی به بیان مطالب در آن پرداخت.  
دکتر امیر خوراکیان که میزبان این نشست بود ضمن ابراز خوشحالی از حسن توجه دانشگاه علوم پزشکی تهران به فضای مجازی گفت: ما به عنوان نهاد سیاستگذاری نیازمند بازوهای اجرایی هستیم و  همکاری مرکز ملی فضای مجازی با دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌ تواند الگوی مناسبی در همکاری‌ های بین سازمانی  باشد.
وی ضمن اشاره به ظرفیت عظیم فضای مجازی و لزوم بهره مندی از این بستر ابراز امیدواری کرد و افزود: با در کنار هم قرار گرفتن بسته‌ های سیاستگذاری  ومطالعات کاربردی و با تقویت روش‌ ها و متدولوژی مناسب بتوانیم بر سرعت خود به پاسخگویی در فضای مجازی بیفزاییم. همچنین در امور علمی مرتبط با بخش سلامت بخصوص توسعه سواد سلامت و اموزش و اطلاع رسانی صحیح و به موقع در این بخش می‌ توان با کمک و همراهی دانشگاه علوم پزشکی تهران خدمات خوبی به مردم ارایه کرد و این مرکز آماده همکاری همه جانبه با دانشگاه در این زمینه است.
توضیح اینکه جلسه بعدی به میزبانی معاونت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی تهران با موضوع ورود به راهبردهای اجرایی در این زمینه و ایجاد بستر مناسب  برگزار خواهد شد.
  • گروه خبری : معاونت فرهنگی,گروه خبری RSS
  • کد خبر : 161316
سید محمد حسین  میری طامه
تهیه کننده:

سید محمد حسین میری طامه

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *