برگزاری همایش پیاده روی سالمندان در بوستان تقوی شهرستان اسلامشهر

واحد سلامت خانواده شبکه بهداشت ودرمان اسلامشهر با مشارکت و تعامل  اداره ورزش و جوانان شهرستان برنامه همایش پایده روی ویژه سالمندان برگزار کرد. 

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، این همایش که چهارشنبه 10 مهر 98 با همکاری و مشارکت اداره ورزش و جوانان شهرستان و در راستای برنامه های هفته سالمند در پارک تقوی برگزار شد در ابتدا قدیر آرمیان، رییس اداره ورزش و جوانان در خصوص فعالیتها و تدابیر در نظر گرفته شده برای سالمندان و ورزشکاران سالمند گزارشی ارائه کرد و در ادامه معصومه ممتازی، کارشناس اداره ورزش و جوانان در مورد ورزشهای دوران سالمندی و اهمیت و نحوه انجام آن در دوران سالمندی نکاتی را بیان کرد.
 سپس فاطمه قلی نژاد، کارشناس برنامه سالمندان شبکه باتوجه به هفته سالمند و شعار این هفته مرتبط با دوران سالمندی، سلامت و سبک زندگی با اولویت تغذیه سالم و فعالیت بدنی در سالمندی مطالبی عنوان کرد و خواستار فعالیتهای اجتماعی در این دوران در عرصه های مختلف ورزشی، کار آفرینی و ... شد.
 قلی نژاد در خصوص خدماتی که مراکز خدمات جامع سلامت واحد های تابعه شبکه برای تشکیل پرونده با هدف بررسی وضعیت سلامت سالمندان گفت و در پایان به پیشکسوتان ورزشی به قید قرعه جوایزی اهدا شد. 
خبر: زینب ایمانی
عکس: یونس بیاتی
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی