پیام تبریک رئیس بیمارستان فارابی به مناسبت ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار

رئیس بیمارستان فارابی در پیامی فرا رسیدن روز پرستار را به پرستاران تبریک گفت.

دکتر محمدرضا اکبری

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان فارابی، دکتر محمدرضا اکبری، رئیس بیمارستان فارابی در پیامی فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
واژه پرستار واژه مقدس و آشنایی است که ناخودآگاه شنونده را به یاد شخصی می‌اندازد که در لحظات سختی و ناراحتی، یاری رسان ماست؛ انسان‌های بی‌ادعایی که به معنای واقعی کلمه انسان‌هایی وارسته اند.
بی شک نامگذاری میلاد فرخنده حضرت زینب (س)، به عنوان روزپرستار، نشان از ارزش و جایگاه والای حرفه پرستاری دارد و ادای احترام به کسانی است که خدمت به خلق را بزرگ‌ ترین افتخارخود می‌ دانند و بواسطه آن به دنبال کسب رضای الهی هستند.
در طی یک سالی که بیماری کووید ۱۹عالم‌ گیر شده، پرستاران در خط مقدم مبارزه با این معضل بهداشتی که به حق می‌ توان از آن به عنوان یکی از مهم‌ ترین بحران‌ های تاریخ بشریت یاد کرد، جانانه ایستاده‌اندو همچون دوران دفاع مقدس صحنه‌های باشکوهی از ایثار و حماسه می‌آفرینند.
اینجانب، این روز مبارک را، به جامعه بزرگ پرستاری ایران به ویژه پرستاران دانشگاه علوم پزشکی تهران و همکاران پرتلاشم در بیمارستان فارابی که دانش و مهارت را همراه با عطوفت و رافت پشتوانه خدمات خود قرار داده‌اندو زندگی و سرمایه عمرشان را به  کار می‌گیرند تا سلامت را برای بیماران و جامعه به ارمغان آورند، صمیمانه تبریک عرض نموده و از تلاشهای بی‌دریغ و ارزشمند آنان تشکر می‌نمایم.
دکتر محمدرضا اکبری
رییس بیمارستان فارابی و مدیر گروه چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران
سید عباس  قاضی میرسعید
تهیه کننده:

سید عباس قاضی میرسعید

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *