هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران

مدیر روابط عمومی: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد

دکتر ترابی در هشتمین نشست راهبران شبکه‌های اجتماعی دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران،  دکتر ترابی در جلسه سه شنبه 11 بهمن 1401 با تبریک ایام دهه فجر و تولد امام جواد الائمه (ع) به خروجی برنامه های تامز به صورت تابلوهای بارکددار که در مکان های عمومی نصب می شود و قابل دسترسی برای مخاطبان است اشاره کرد و افزود: ما می خواهیم بگوییم در مجموعه دانشگاه حیات جاریست و خانواده بزرگ دانشگاه در تلاش مستمر برای پیشرفت هستند. 
دکتر ترابی افزود: تلاش و پیشرفت در شبکه های اجتماعی دانشگاه باعث شده است که محتواها، رنگ و بوی جدیدتر و تازه تری پیدا کنند. این موارد بسیار مهم است به این دلیل که روابط عمومی باید جریان علمی، پویا و مستمر را در همه ابعاد فعالیت های دانشگاه نمایش دهد. 
وی  گفت: ما باید یک مرور در گذشته و ارزیابی درست از میزان پیشرفت ها داشته باشیم. خوشبختانه هفتاد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی تهران جزو دانشمندان یک درصد جهان هستند که این یک جهش بزرگ است. در این مجموعه باید بتوانیم این روند را نمایش دهیم چرا که این جزو افتخارات ملی ما است که توانسته ایم در حوزه پزشکی در مرزهای دانش حرکت کنیم. 
دکتر ترابی گفت: در حال حاضر14 برنامه تامز و پنجاه و یک محصول تامز ضبط شده داریم که می خواهیم این روند یک جهش داشته باشد در نتیجه همکاران باید برای اعضای هیئت علمی، کارکنان و ارباب رجوع، محصولات تامز را ارائه و نمایش دهند تا شوق و انگیزه و علاقه مندی ایجاد شود. بنابراین ما تولید محصول رسانه ای  می کنیم تا ایجاد تقاضا داشته باشیم پس باید از همه اهرم ها برای مشارکت استفاده کنیم. 
مدیر روابط عمومی  یادآور شد: در دانشکده های دانشگاه بسیاری از حوزه های علمی برای اولین بار فعال شده اند ما باید از فعالیت ها و اتفاقات حال، شروع و مرتب نقبی به گذشته بزنیم و کارها را از دل تاریخ بیرون بکشیم پس در مورد تامزها باید بازاریابی داشته باشید و مرتب با افراد صحبت و آنها را علاقه مند کنید.
مونا  عدالت یار
تهیه کننده:

مونا عدالت یار

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *