8 مدل داستان در برندآفرینی؛ قسمت دوم «مدل چشمک زدن»

یکی از موضوعات مهم در برندآفرینی و توسعه مدل های مدیریت تصویر و شهرت، بحث داستان های دانشگاه است. دکتر ماشاءاله ترابی، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران در سلسله سخنرانی هایی 8 مدل داستان برند را تشریح کرده است که در این قسمت مدل چشمک زدن منتشر شده است. توضیح اینکه در قسمت اول مدل کوهستان ارائه شده بود.

مهدی  گلپایگانی
تهیه کننده:

مهدی گلپایگانی

تصاویر

مدل داستان در برندآفرینی

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *