بیماریابی هپاتیت C در کمپ ترک اعتیاد سفیران پیام آزادی روستای رضی آباد در شهرستان اسلامشهر

واحد بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر در راستای برنامه حذف هپاتیت‌های B و C، بیماریابی هپاتیت C در کمپ ترک اعتیاد سفیران پیام آزادی رضی آباد را انجام داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر، معصومه زوبین، کارشناس بیماری‌های واگیر شبکه در خصوص این برنامه که یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۲ انجام شد گفت: در ادامه اجرای برنامه حذف هپاتیت‌های B و C، حمید طالبی، بهورز خانه بهداشت رضی آباد به همراه داوود ابراهیمی، کارشناس بهداشت محیط، از کمپ ترک اعتیاد سفیران پیام آزادی روستای رضی آباد بازدید کردند.
در ابتدای برنامه بازدید بخش‌های مختلف کمپ (آشپزخانه، حمام، سرویس‌های بهداشتی و ...) بازدید شد و در ادامه آب مصرفی مورد آزمایش و بررسی قرار گرفت.
وی در ادامه افزود: در ادامه بازدید، طالبی به‌منظور بررسی بیماری‌های هپاتیت C و آلودگی به HIV، با استفاده از تست‌های تشخیص سریع، اقدام به بیماریابی از میان مددجویان و کارکنان مجموعه و به مدیر مجموعه تأکید کرد که هر مورد مشکوک یا مبتلابه گاستروآنتریت، طغیان بیماری‌های منتقله از آب و غذا و بیماری‌های عفونی تنفسی ازجمله بیماری سل، فوراً به واحد بهداشتی درمانی رضی آباد گزارش شود. 
 
زینب  ایمانی
تهیه کننده:

زینب ایمانی

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *