در کمیته رفاهی ایثارگران به برخی از مشکلات همکاران ایثارگر در واحدهای تابعه دانشگاه رسیدگی شد

خلیلی: همه مسئولین باید با حفظ و ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت در جهت اعتلای جایگاه ایثارگران معزز و پشتیبانی و حمایت از آنان گام بردارند.

به گزارش سینا رسانه دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر امور ایثارگران، کمیته رفاهی ایثارگران یکشنبه 3 دی 1402در ستاد دانشجویان شاهد و ایثارگر و با حضور دکتر احسان مقیمی مدیر امور ایثارگران و مدیر دانشجویان شاهد و ایثارگر، ابراهیم خلیلی سرپرست اداره رفاه و تعاون، دکتر اکبر احمدی کارشناس امور ایثارگران، دکتر سید ابراهیم اسکندری حراست دانشگاه، محمد فتاحی مسئول امور عمومی معاونت بین‌الملل و حمیده شفاعی کارشناس امور ایثارگران،  برگزار شد.
در این جلسه دکتر مقیمی ضمن اشاره به مشکلات معیشتی و مالی برخی از ایثارگران تحت پوشش دانشگاه گفت: برای حل مشکلات ایثارگران معزز نیاز به یاری و حمایت مسئولین دانشگاه در حوزه معاونت توسعه و امور رفاهی هستیم.
خلیلی بخشی از امکانات رفاهی کارکنان را در حال حاضر و نیز پیش‌بینی شده در آینده را معرفی کرد و تأکید کرد همه مسئولین با حفظ و ارتقا فرهنگ ایثار و شهادت  باید در جهت اعتلای جایگاه ایثارگران معزز و پشتیبانی و حمایت از آنان گام بردارند.
دکتر اسکندری نیز مساعدت کامل خود را جهت تشکیل جلسه با دکتر رحیم نیا و خانم طاهری برای طرح مسائل و مشکلات ایثارگران اعلام کرد.
در این جلسه اعضای کمیته نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و جمع‌بندی نهایی صورت گرفت.

حمیده شفاعی
تهیه کننده:

حمیده شفاعی