لیست اخبار صفحه :520
تأکید بر حفظ تأمین امنیت شغلی مادران در طول بارداری و مرخصی زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

تأکید بر حفظ تأمین امنیت شغلی مادران در طول بارداری و مرخصی زایمان در دانشگاه علوم پزشکی تهران

در چهارمین جلسه کمیته پشتیبانی و هوشمندسازی - قرارگاه جوانی جمعیت دانشگاه علوم پزشکی تهران در سال 1402 بر حفظ تأمین امنیت شغلی مادران در طول بارداری و مرخصی زایمان تأکید شد.

برگزاری کارگاه های روانشناختی ویژه کارکنان با امتیاز ضمن خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران

برگزاری کارگاه های روانشناختی ویژه کارکنان با امتیاز ضمن خدمت دانشگاه علوم پزشکی تهران

کمیته فرهنگی جوانی جمعیت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران، سلسله کارگاه های روانشناختی را همراه با امتیاز ضمن خدمت ویژه کارکنان معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می کند.

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی زئونوزها در شهرستان اسلامشهر

برگزاری جلسه کمیته بین بخشی زئونوزها در شهرستان اسلامشهر

واحد بیماری‌های واگیر شبکه بهداشت و درمان اسلامشهر به مناسبت فرارسیدن هفته زئونوزها، جلسه کمیته بین بخشی را با محوریت حیوان گزیدگی و هاری، سالک، تب خونریزی دهنده‌ی کریمه‌ی کنگو و تب مالت و حضور نمایندگانی از ادارات مرتبط برگزار کرد.

دکتر رامین رحیم نیا مولدسازی املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران را فرصت مغتنمی برای پیشبرد حرکت‌های سازنده در سازمان دانست
برگزاری نخستین گردهمایی آموزشی رابطین املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران

دکتر رامین رحیم نیا مولدسازی املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران را فرصت مغتنمی برای پیشبرد حرکت‌های سازنده در سازمان دانست

در نخستین گردهمایی آموزشی رابطین املاک دانشگاه علوم پزشکی تهران بر مستندسازی و مولدسازی املاک و اراضی دانشگاه تأکید ویژه شد.

تامز بست 8: مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

تامز بست 8: مدیریت دانش در دانشگاه علوم پزشکی تهران و اشتراک گذاری تجربه ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران

شکایت نتیجه نارضایتی است و نارضایتی هیچ وقت به صفر نمی رسد. فرایند رسیدگی به شکایات باید با سهولت و بدون هزینه، قابل دسترسی برای تمامی شاکیان باشد بنابراین بیمارستان ها باید رویکرد مشتری مداری داشته باشند و تعهد خود را نسبت به رفع شکایات در عمل نشان دهند. با توجه به این مهم، تامزبست 8 را به تجربه های موفق و اقدامات بیمارستان ها در حوزه رسیدگی به شکایات و پیگیری امور بیماران اختصاص دادیم.