آغاز ثبت‌نام نهمین جشن یکپارچه دانش آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران

نهمین جشن یکپارچه دانش‌آموختگان دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور دانش‌آموختگان تمامی دانشکده های دانشگاه در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترای عمومی و مقطع PhD و دکترای تخصصی، 29 شهریور 1403 در فضای باز دانشکده پزشکی دانشگاه برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران دفتر ارتباط با دانش آموختگان، به اطلاع دانش آموختگان سال تحصیلی 1401، 1402 و1403  می رساند زمان برگزاری این مراسم روز پنجشنبه 29 شهریورماه از ساعت 18تا 21 و محل آن در فضای باز روبروی درب قدیمی دانشکده پزشکی تعیین شده است.
هزینه حضور دانشجویان در جشن 300 هزار تومان تعیین شده و داوطلبان می بایست برای حضور همراهان خود به ازای هر نفر 600 هزار تومان پرداخت کنند. باتوجه به محدودیت ظرفیت، اولویت پذیرش همراه در مراسم با کسانی است که زودترثبت نام کنند.
توضیح اینکه زمان شروع دریافت لباس فارغ التحصیلی و کارت ورود و پرداخت هزینه از 20 مردادماه تا 5 شهریور است. همراه داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی در زمان دریافت لباس الزامیست.
برای دریافت لباس فارغ التحصیلی مدرک شناسایی ( کارت ملی، شناسنامه، گواهینامه) تا زمان عودت لباس در نزد دفتر دانش آموختگان باقی خواهد ماند.
بدیهی است ثبت نام شما بعد از انجام مراحل مالی نهایی خواهد شد و در صورت عدم مراجعه در زمان تعیین شده از افراد ذخیره ثبت نام بعمل خواهد آمد.
در صورت بروز مشکل در زمان ثبت نام و یا کسب اطلاعات بیشتر با شماره 66418088 تماس بگیرید.
شرایط و ضوابط شرکت در جشن را در فرم ثبت‌نام مطالعه کرده سپس اقدام کنید.

لینک فرم ثبت‌نام:

https://alumni.tums.ac.ir/ثبت-نام-نهمین-جشن-یکپارچه



فریبا  مقدم
تهیه کننده:

فریبا مقدم

تصاویر