ارزیابی میزان اجرای استانداردهای صیانت از حقوق شهروندی در مرکز آموزشی درمانی بهارلو

کارشناسان دفتر مدیریت بازرسی، ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه با حضور در بیمارستان بهارلو میزان اجرای استانداردهای صیانت از حقوق شهروندی را ارزیابی کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی تهران بیمارستان بهارلو، روز دوشنبه 6 بهمن 99، یوسف مسعودیان، کارشناس ارزیابی عملکرد و امیرشایگان راد، کارشناس مسئول رسیدگی به شکایات دانشگاه با حضور در این مرکز میزان اجرای استانداردهای صیانت از حقوق شهروندی را ارزیابی کردند.
ارزیابان در ابتدا با حضور در سالن جلسات، ضمن تشریح اهداف ارزیابی، به توضیحات مسئولان بیمارستان در خصوص نحوه اجرای این استانداردها گوش دادند.
در این جلسه که با حضور داود پناهی، مدیر، زهرا قاضی، مترون، دکتر مرتضی عبدوس، مشاور درمان، سید حمیدرضا موسوی، رئیس امور اداری، سید مهدی نصیری مقدم، معاون اجرایی و فرحناز فرجی، سوپروایزر بالینی برگزار شد، پناهی با ارائه یک معرفی کلی از بیمارستان و تاریخچه آن، به بیان چالش های بیمارستان طی یک سال گذشته از جمله خروج اورژانس از حالت برونسپاری، درگیری با بحران کرونا و ... پرداخت.
پناهی گفت:  بیمارستان بهارلو جزو مراکزی است که خط کشی بین نیروهای پشتیبانی و پرستاری در آن بی معنی است و همه کارکنان در کنار هم برای اهداف بیمارستان کار می کنند.
در ادامه مسعودیان در خصوص کنسلی اعمال جراحی، تاخیر در ویزیت پزشکان، شکایات مرتبط با واحدهای مختلف از حاضرین در جلسه سوالاتی پرسید.
دکتر عبدوس با توضیح اینکه کنسلی اعمال جراحی در این بیمارستان رو به صفر است، موارد پیش آمده را هم ناشی از مشکلات بیماران از جمله عدم آمادگی بیمار و ... دانست.
در خصوص چینش نیروها نیز مدیر پرستاری بیمارستان شیوه سطح بندی نیروها را بر اساس case method عنوان کرد و گفت در حال حاضر چینش نیروها با نرم دانشگاه همخوانی دارد.
کارشناسان اداره بازرسی دانشگاه پس از پایان جلسه با حضور در بخش های اورژانس جنرال، اورژانس مسمومیت، واحد ترخیص، مرکز قلب و بخش جراحی، میزان انطباق عملکرد کارکنان با استانداردهای صیانت از حقوق شهروندی را ارزیابی کردند.

فهیمه  نجاری
تهیه کننده:

فهیمه نجاری

تصاویر

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *