• تاریخ انتشار : 1396/02/02 - 11:45
  • تعداد بازدید کنندگان خبر : 493
  • زمان مطالعه : 4 دقیقه

اولین جلسه هم اندیشی با نمایندگان دانش آموختگان ششمین جشن یکپارچه دانش آموختگان برگزار شد

با تشكيل اولين جلسه هم انديشي با نمايندگان دانش آموختگان سال جاري، برگزاري ششمين جشن يكپارچه دانش آموختگان وارد مرحله اجرايي شد.

گالری عکس
این جلسه با حضور دکتر بهادری رئیس، دکتر سیداحمدیان، دبیر، دکتر گتمیری، قائم مقام و زاهدی، مدیر امور عمومی دفتر ارتباط با دانش آموختگان، برخی از مسئولین و کارشناسان دفاتر ارتباط با دانش آموختگان دانشکده ها و نمایندگان دانش آموختگان داوطلب شرکت در ششمین جشن یکپارچه دانش آموختگان روز دوشنبه 28 فروردین 96 در سالن اجتماعات دفتر مرکزی برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، دکتر سیداحمدیان دبیر دفتر ارتباط با دانش آموختگان، ضمن خیرمقدم به دانش آموختگان حاضر در جلسه گفت: دفتر دانش آموختگان نقش پل ارتباطی میان دانشگاه و دانش آموختگان را ایفا می کند و برپایی جشن یکپارچه، بهانه ای است تا آنها بتوانند با این دفتر ارتباط برقرار کنند. 
وی با اشاره به امتیازات حفظ و تداوم این ارتباط  برای دانش آموختکان و دانشگاه، ایجاد فرصت های شغلی و هماهنگی برای گردهمایی های دوره ای را از برکات ارتباط با این دفتر نام برد.
دکتر سیداحمدیان همچنین خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی تهران از جمله دانشگاه های منحصر به فردی است که سالانه جشن یکپارچه دانش آموختگان را برگزار کرده و در حال حاضر نیز در تدارک مقدمات برگزاری ششمین جشن یکپارچه است.
دبیر دفتر در ادامه با اشاره به خلاصه ای از جشن های یکپارچه برگزار شده در دانشگاه از سال 91 تاکنون به بیان نقاط قوت و ضعف، دلایل انتخاب مکان و زمان سه مراسم قبلی پرداخت و در ادامه گفت: باتوجه به اینکه جشن های فارغ التحصیلی در تمامی دانشگاه های معتبر دنیا در اواخر سال تحصیلی برگزار می شود، زمان برگزاری این مراسم در دانشگاه نیز در همین ایام در نظر گرفته شده است ولی به دلیل همزمانی ماه مبارک رمضان با این ایام، زمان برگزاری آن برای بعد از این ماه در نظر گرفته شده است.
وی همچنین با اشاره به نقاط قوت و ضعف فضای باز مجموعه ورزشی دانشکده تربیت بدنی و تالار وزارت کشور از دانشجویان حاضر در جلسه خواست تا نظر خود را درخصوص محل مناسب اعلام کنند.
دکتر سیداحمدیان با اشاره به تجربه موفق برگزاری جشن یکپارچه در سال 94 در سالن وزارت کشور و در سال 95 در مجموعه ورزشی دانشکده تربیت بدنی به تشریح نقاط قوت و ضعف هریک از این دو فضا پرداخت و یادآور شد: همچون سالهای قبل حضور دانشجویان رایگان ولی برای همراهان هزینه دریافت خواهد شد.
زاهدی مدیر دفتر دانش آموختگان نیز با تاکید بر این مطلب که اجرای ششمین جشن یکپارچه دانش آموختگان با تشکیل این جلسه وارد مرحله عملیاتی شد، اظهار داشت: این جشن یکی از شادترین مراسم برگزار شده در دانشگاه و مختص دانش آموختگان است و حضور و مشارکت فعال دانش آموختگان در برگزاری و همفکری در تصمیم گیری آن دلیل دعوت ما از شما است. امیدواریم باتوجه به زمان باقی مانده و امکاناتی که دانشگاه در اختیار ما قرار می دهد، بتوانیم این مراسم را بهتر از برنامه های گذشته برگزار کنیم.
وی از دانشجویان حاضر در جلسه دعوت کرد در صورت آمادگی به همکاری با این دفتر، مشخصات خود را در فرم مربوطه درج کرده و از دوستان علاقمند خود نیز برای همکاری دعوت کنند.
زاهدی افزود: با توجه به محدودیت زمانی برای ثبت نام از داوطلبین، اطلاع رسانی به موقع اعضای تیم دانشجویی به تیم اجرایی به مدیریت وبرنامه ریزی بهتر این مراسم کمک خواهد کرد.
پس از طرح نظرات دانشجویان درخصوص مکان مراسم مقرر شد برنامه ریزی ها برای اجرای جشن در تالار وزارت کشور انجام گیرد.
دکتر نوروزی مدیر امور هنری و فوق برنامه معاونت دانشجویی نیز دراین جلسه با اشاره به 22 کانون دانشجویی در حوزه معاونت دانشجویی از وجود پتانسیل های بسیاری در این کانونها برای بهبود کیفیت این مراسم خبر داد.
وی همچنین با اشاره به تجربه مشارکت تیم های دانشجویی هنرمند دانشگاه، حضور و مشارکت دانشجویان هنرمند را در ارتقای کیفیت و جذابیت مراسم موثر عنوان کرد.
در بخش پایانی و جمع بندی این جلسه هم اندیشی نیز دکتر بهادری رئیس دفتر ارتباط با دانش آموختگان با تاکید بر این که این جشن برای دانشجویان فارغ التحصیل سال 96 دانشگاه برگزار می شود گفت: این جشن به دانشکده خاصی تعلق ندارد و  هدف از حضور یکپارچه دانشجویان نیز معرفی کردن گروهی از متخصصین است که برای خدمت به جامعه و ارتقای سلامت جامع تربیت شده اند.
دکتر بهادری افزود: هدف از برگزاری این جشن این است که به جامعه نشان دهیم دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که از برترینهای جوانان کشور انتخاب شده اند، در کسب اخلاق حرفه ای و معرفت پزشکی نیز نمونه بوده  و به قداست حرفه خود احترام می گذارند.
وی با اشاره به یکپارچی این مراسم یادآور شد: یکپارچگی این مراسم از ویژگی های مهم آن است که همه دانش آموختگان دانشگاه در طول تحصیل در کنار هم بودند و در جسن فارغ التحصیلی نیز فارغ از مقطع، رشته و دانشکده در کنار یکدیگر قرار گرفته و بعد از این مراسم نیز برای خدمت به جامعه در کنار یکدیگر خواهند بود.
استاد بهادری در پایان خطاب به دانشجویان تاکید کرد: شما دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی تهران که از بهترینهای کنکور هستند، نشان فارغ التحصیلی از این دانشگاه را باید حفظ کرده و به لباس فارغ التحصیلی از این دانشگاه نیز احترام بگذارید.
در پایان جلسه نیز از سوی مسئولین دفتر به سوالات مطرح شده پاسخ داده شد و مقرر شد تا دومین جلسه نیز با حضور دانشجویان داوطلب روز دوشنبه چهارم اردیهشت ماه در محل همین دفتر برگزار شود.

 

  • گروه خبری : دفتر ارتباط با دانش آموختگان
  • کد خبر : 67508
تهیه کننده: